השוואה בין מוצרים הדוניסטיים לשימושיים

מזהה: 6390
מאמר חם

ניתן לפתוח ולומר, כנקודת פתיחה, כי הרשתות החברתיות, עם התפתחותן ההדרגתית, הפכו לאחד משטחי הפרסום החשובים ביותר העולם הפרסום והשיווק, ואשר כזה, המייצר דיונים רבי משמעות על המשמעות של הפרסום ברשת החברתית, אם החיוביים (כמו היכולת להתאים את הפרסומת באמצעות מידע אישי על הצרכן הבודד) ואם השליליים (סוגיות כמו פרטיות הצרכן). הרשתות החברתיות, הופכות ומתהוות לחלק בלתי נפרד מחייהם של אנשים של בני החברה המערבית, כמו זו של החברה הישראלית (Dodoo & Wu, 2019).

הרשת החברתית המקוונת, הינו אתר אינטרנט ויישומון, אשר מחבר משתמשים רבים על בסיס של חברויות בין משתמשים שונים, המתחברים על בסיס של נושאים מסוימים, ופלטפורמה מסוימת. האופן שבו חברי הרשת החברתית, המכילה בעיקר אנשים פרטיים, יחד עם ארגונים וחברות, מיצרים תפוקה בלתי נגמרת של תוכן, המספקים עבור הצרכן, בקצב עולה וגובר, צרכים חברתיים, לצד צרכים בידוריים, קוגניטיביים ואינפורמטיביים (Ashraf, Hou & Ahmad, 2019).

כך, הרשת החברתית הופכת לכלי חברתי המעמיק את חשיבותו לאורך הזמן, אך חשוב מכך, מרכזיותו מאלצת את הארגון ואת המשווק להבנת חוקי המשחק הכה שונים. אלו נובעים מהמקום ויכולת התגובה של הצרכן (שהופך בעצמו ליצרן תוכן ברשת החברתית) לתפקודו של הארגון, והמרכיב החברתי החשוב, אשר מייצר מובילי דעת קהל, ויכולות התפשטות ויראליות של פרסום חיובי ושלילי גם יחד (Chu, Kamal & Kim, 2019).

 

1.         מבוא

1.1           הקדמה

1.2           רקע תיאורטי 

1.2.1                  הרשת החברתית

1.2.2                  מוצרים הדוניסטיים ומוצרים תועלתניים

1.2.3                  מאפיינים של התנהגות הצרכן 

1.2.4                  בין הרשתות החברתיות להתנהגות הצרכן 

1.3           השערות המחקר

2.         שיטת העבודה

2.1           אוכלוסיית המחקר

2.2           כלי המחקר

2.3           הליך המחקר

2.4           שיטת עיבוד הנתונים

3.         ממצאים

3.1           פרסומות תועלתניות והדוניסטיות ותפיסת המוניטין 

3.2           פרסומות תועלתניות והדוניסטיות והעדפת המוצר

3.3           פרסומות תועלתניות והדוניסטיות והעדפת המוצר

3.4           פרסומות תועלתניות והדוניסטיות וקנייה חוזרת

4.         דיון וסיכום

4.1           סיכום ממצאי המחקר

4.2           דיון בממצאי המחקר

4.2.1                  השפעת הפרסום ברשתות החברתיות על מוניטין המוצר/שירות

4.2.2                  השפעת הפרסום ברשתות החברתיות על העדפת המוצר/שירות

4.2.3                  השפעת הפרסום ברשתות החברתיות על כוונת הקנייה

4.2.4                  השפעת הפרסום ברשתות החברתיות על כוונת הקנייה החוזרת

4.3           מגבלות המחקר

4.4           מחקרי המשך

מקורות

נספחים

נספח א׳ – שאלון המחקר

נספח ב׳ – תדפיסי SPSS מרכזיים

540.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
8603
היקף עמודים:
36
מספר מקורות:
20
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.