השוואה בין התכנית "הכי טרי שיש" לבין התכנית "הכי טעים שיש"

מזהה: 1322
מאמר חם

בעבודה זו ערכתי השוואה בין שתי תכניות בישול. הראשונה היא התכנית "הכי טרי שיש" שמשודרת בעברית בערוץ 10. הפרק המדובר שודר  בתאריך 17.5.15, בשעה 15:15. השנייה היא התכנית "הכי טעים שיש" שמשודרת בעברית בערוץ 2 על ידי הזכיינית קשת. הפרק המדובר שודר בתאריך 17.5.15, בשעה 10:00. שתי התכניות המדוברות נמצאות כרגע בעונה הראשונה שלהן.

תוכן התכניות הינו דומה במובנים מסוימים אך שונה באחרים. זאת היות ובמסגרת התכנית "הכי טרי שיש" מיכל אנסקי מארחת את השף עומר מילר ויחד הם מכינים מתכונים מחומרי גלם מקומיים. בפרק שבחרנו המנחים בחנו  ובישלו מתכוני פסטה שונים אותם שלחו אליהם צופים בתכנית. לעומת זאת, במסגרת התכנית "הכי טעים שיש" השפים חיים כהן ויונתן רושפלד ערכו, לפני התכנית, אודישנים למאות מנות במטבחים של ישראלים שונים. ובתכנית עצמה  מופיעים רק כמה מנות מכל קטגוריית אוכל, ורק מתכון של מנה אחת מוכתר בכל פרק כמנצח ויוצר המתכון יוכתר כ"הכי טעים שיש". לאחר מכן, השפים מבשלים את המתכון בתכנית יחד עם יוצר המתכון. בפרק אותו בחרנו השפים בחנו מתכוני מרקים שונים.

לפי הוועדה הישראלית למדרוג, נתוני הצפייה של האוכלוסייה בתכנית "הכי טעים שיש" עומד על טווח של בין 2.7 ל3.7 אחוזים מהאוכלוסייה. ובין המקום הרביעי לחמישי ברשימת התכניות הנצפות באותו היום (העין השביעית, 2014). כך שלתכנית זו יש אחוזי צפייה גבוהים יחסית. לעומת זאת, לתכנית "הכי טרי שיש" אין אחוזי צפייה גבוהים, אך קיים הרבה צפייה באינטרנט בתכנית זו. כמו שיפורט בהמשך.

רקע כללי

מאפייני ענף התקשורת

שכנוע וכוחם של גופי מכירת המדיה

רגולציה בשוק התקשורת

תוכן שיווקי ושילוב אייטמים יחצ"נים

רשתות חברתיות, ניו מדיה ודיגיטל

תחקיר והפקה

רדיו אזורי, עיתונות ופרסומות

סיכום מסקנות והמלצות

בביבליוגרפיה

215.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון | עבודת גמר
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2015
מספר מילים:
3448
היקף עמודים:
12
מספר מקורות:
7
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.