הקשר בין מוזיקה קצבית ושקטה לבין זיכרון הפרסומת, כוונות רכישה, כוונות שיתוף ועמדות כלפי המותג

מזהה: 1787
מאמר חם

לאורך העשורים האחרונים, חוקרים משדה הפסיכולוגיה, ההתנהגות צרכנית ותחום התקשורת עסקו רבות בשאלת האפקטיביות של המוסיקה ככלי שיווקי (Scott, 1990 ;Bruner, 1990). בהקשר זה, מחקרים רבים מעידים כי מוסיקה מסייעת להעביר את המסר הרצוי בפרסומת (Hoeberichts, 2012). בנוסף, מוסיקה מגבירה את יכולת הזיכרון של המוצר המפורסם ואף מעוררת הלך רוח, מעורבות, תחושות נוסטלגיות ורגשות המובילות את הצופים לפתח עמדות חיוביות יותר כלפי המוצר והמותג המשווק ולפתח נכונות רבה יותר לקנות את המוצר (Hoeberichts, 2012).

מחקרים שנערכו עד כה בספרות בתחום "השפעת מוזיקה בפרסומות" התמקדו בהשפעה של מידת המעורבות של הצרכן בפרסומת, התאמה מוזיקלית בין המוזיקה בפרסומת לבין התשדיר המפורסם (Park, Park, & Jeon, 2014) ושימוש באלמנטים נוסטלגיים (Marchegiani & Phau, 2012; Stern, 1992). מחקרים אלו מעלים כי לשימוש במוזיקה המעוררת זיכרונות מהעבר, מוזיקה המותאמת לסוג הפרסומת ומוזיקה אשר מגבירה את מעורבות הצרכן בפרסומת השפעות קוגניטיביות ורגשיות על קהל הצופים והמאזינים לפרסומת, וכפועל יוצא, על רמת הזיכרון של הפרסומת בקרב הצרכנים, כוונות הרכישה של המוצר ועמדות הצופים כלפי המותג המפורסם (Hoeberichts, 2012). בכל אופן, עד כה, מעט מאוד מחקרים אמפיריים אשר נערכו עד כה בתחום זה בחנו את ההשפעה של סגנון המוזיקה בפרסומת, ובפרט, מוזיקה קצבית לעומת מוזיקה שקטה, על עמדותיהם של הצופים כלפי המותג בפרסומת, זיכרון המותג, כוונות רכישת המותג ונכונות לשתף אחרים במותג שנצפה בפרסומת.

1. תקציר

2. מבוא

3. סקירת ספרות

     3.1  סקירת ספרות

            3.1.1 שימוש במוזיקה בפרסומות טלוויזיה

            3.1.2 השפעת המוזיקה בפרסומות על קהל הצופים

                        3.1.2.1 מידת מעורבות הצרכן

                        3.1.2.2התאמה מוזיקלית

            3.1.2.3 נוסטלגיה

            3.1.3 השפעת מוזיקה קצבית ושקטה על קהל הצופים

           3.1.4 סגנון המוזיקה, זיכרון הפרסומת, כוונות רכישה ועמדות כלפי המותג

            3.1.5 מטרות והשערות המחקר

4. שיטה

     4.1   שיטה

            4.1.1 משתתפים

            4.1.2 מערך והליך המחקר

            4.1.2 כלי המחקר

5. תוצאות

6. דיון

7. ביבלגיוגרפיה

 8. נספחים

460.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
7321
היקף עמודים:
26
מספר מקורות:
25
נספח נתונים:
יש
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.