החברה והסביבה השיווקית: קסטרו

מזהה: 7139
מאמר חם

1) א. נבקש להתמקד בקמעונאות אופנה, קרי מכירת בגדים. פעילות קמעונאית זוזכוללצ קבלת מכולות בגדים מן המזרח הרחוק ומכירתם בנקודות מכירה מקומיות במדינה מערבית כישראל. לעתים, העיצוב מתבצע גם כן בצורה מקומית ונשלח ליצרנים האסיאתיים ששולחים את המוצר המוגמר לארץ.

1) ב. החברה המעניקה את השירות המתואר בה נבקש להתמקד, הינה קסטרו – רשת אופנה ישראלית העוסקת בקמעונאות של בגדים אופנתיים לכל המשפחה (נשים, גברים, ילדים). החברה אחראית על עיצובם של הבגדים, למרות שהייצור עצמו נעשה במיקור חוץ במדינות מזרח אסיה – לכן ניתן להגיד שעיקר מקצועה בייצור, שיווק והפצה קמעונאית של הבגדים. החנות הראשונה של החברה נפתחה בדיזנגוף בשנת 1985, והתפרשה במהלך שנות ה-90 במדינה. החברה שמה דגש על עיצוב חדשני של הבגדים והחנויות, כמו גם פעולות שיווק חדשניות ולעתים פרובוקטיביות (כץ, 2017). מחירי החברה נגישים אך לא זולים.

1) ג. המסחר של החברה מתבצע במגוון אופנים:

כיכר השוק: חנויות החברה הפיזיות הפזורות במרכזי קניות, קניונים ורחובות מרכזיים
מרחב השוק: מכירות מקוונות המתבצעות דרך אתר החברה / האפליקציה שלה
מטא שוק: לכאורה, יש שווקי יד שנייה תוססים בישראל שמוכרים בין היתר בגדים של קסטרו, למרות שאינם קשורים ישירות לחברה עצמה.

1) ד. מוצרי החברה (בגדים אופנתיים) עונים על הצרכים הבאים בפירמידת הצרכים של מאסלו (מצרכים תחתונים עד לצרכים גבוהים):

צרכים פיזיולוגיים: הבגדים מספקים הגנה מפני מזג אוויר (כמו קור ורוח), תמיכה בפעילות גופנית (הלבשה תחתונה), נוחות (מגנים מפני משטחים לא נעימים).

150.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
2420
היקף עמודים:
8
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.