1) א. נבקש להתמקד בקמעונאות אופנה, קרי מכירת בגדים. פעילות קמעונאית זוזכוללצ קבלת מכולות בגדים מן המזרח הרחוק ומכירתם בנקודות מכירה מקומיות במדינה מערבית כישראל. לעתים, העיצוב מתבצע גם כן בצורה מקומית ונשלח ליצרנים האסיאתיים ששולחים את המוצר המוגמר לארץ.
1) ב. החברה המעניקה את השירות המתואר בה נבקש להתמקד, הינה קסטרו – רשת אופנה ישראלית העוסקת בקמעונאות של בגדים אופנתיים לכל המשפחה (נשים, גברים, ילדים). החברה אחראית על עיצובם של הבגדים, למרות שהייצור עצמו נעשה במיקור חוץ במדינות מזרח אסיה – לכן ניתן להגיד שעיקר מקצועה בייצור, שיווק והפצה קמעונאית של הבגדים. החנות הראשונה של החברה נפתחה בדיזנגוף בשנת 1985, והתפרשה במהלך שנות ה-90 במדינה. החברה שמה דגש על עיצוב חדשני של הבגדים והחנויות, כמו גם פעולות שיווק חדשניות ולעתים פרובוקטיביות (כץ, 2017). מחירי החברה נגישים אך לא זולים.
1) ג. המסחר של החברה מתבצע במגוון אופנים:
כיכר השוק: חנויות החברה הפיזיות הפזורות במרכזי קניות, קניונים ורחובות מרכזיים
מרחב השוק: מכירות מקוונות המתבצעות דרך אתר החברה / האפליקציה שלה
מטא שוק: לכאורה, יש שווקי יד שנייה תוססים בישראל שמוכרים בין היתר בגדים של קסטרו, למרות שאינם קשורים ישירות לחברה עצמה.
1) ד. מוצרי החברה (בגדים אופנתיים) עונים על הצרכים הבאים בפירמידת הצרכים של מאסלו (מצרכים תחתונים עד לצרכים גבוהים):
צרכים פיזיולוגיים: הבגדים מספקים הגנה מפני מזג אוויר (כמו קור ורוח), תמיכה בפעילות גופנית (הלבשה תחתונה), נוחות (מגנים מפני משטחים לא נעימים).