עבודה זו עוסקת באפקטיביות של פרסום באמצעות טלוויזיה בו עושות שימוש חברות שונות על מנת לפרסם את עצמן או מוצריהן, ושאלת המחקר המרכזית היא האם פרסום בטלוויזיה משפיע על שיעור רכישת המוצר שפורסם.
לצד שאלת המחקר העיקרית, תבחנה גם אסטרטגיות פרסום שונות שנעשות באמצעות הטלוויזיה, וגם האם יש תועלת בפרסום בטלוויזיה רק בפני עצמה, או גם לעומת מדיות אחרות שמשמשות לפרסום כמו רדיו ואינטרנט. על מנת להבין לעומק את האפקטיביות של הפרסום בטלוויזיה במידה והיא קיימת, תבחנה ההשפעות שיש לפרסום זה על הצופים, שהם גם הלקוחות הפוטנציאליים.
השערת המחקר היא שיימצא קשר חיובי בעל עוצמה חזקה בין פרסום בטלוויזיה לבין שיעור רכישת המוצר המפורסם על ידי אנשים שנחשפו לפרסומת. המשתנה התלוי במחקר הוא פרסום באמצעות טלוויזיה, והמשתנה הבלתי תלוי הוא שיעור רכישת המוצר המפורסם.
לצורך בדיקת השערת המחקר נעשה שימוש בסקירת ספרות מקצועית ומחקרית מ-4 השנים האחרונות, הכוללת מאמרים שפורסמו בכתבי עת הקשורים לתחום הדעת של הפרסום והשיווק. המאמרים כולם מתייחסים ליעילות של פרסום באמצעות טלוויזיה, כשכל אחד בדק את הנושא מזווית אחרת, תוך שימוש בשיטות מחקר שונות. ממצאי המאמרים נותחו ומהם הוסקו מסקנות רלוונטיות לצורך מענה על שאלת המחקר הנוכחי.
ניתוח של סקירת ספרות
שיטות של פרסום
פרסום הוא כלי מרכזי ויעיל בשיווק באופן כללי, ואולי אפילו הכלי הוויזואלי היעיל ביותר (Machey, A., & Bordoloi, A. K., 2013)
מבוא
ניתוח של סקירת ספרות
שיטות של פרסום
יתרונות של פרסום באמצעות טלוויזיה
פרסום במדיות אחרות והשוואתו לפרסום בטלוויזיה
שאלות ושיטות מחקר בבדיקת יעילות הפרסום בטלוויזיה
ממצאים לגבי אפקטיביות הפרסום באמצעות הטלוויזיה
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה