עבודה זו תבקש לבחון את מותג "נטפליקס". החברה החלה בתור חברה להשכרת סרטים במתכונת של DVD. במשך הזמן הפכה להיות חברה להזרמת תכנים ווירטואליים באמצעות שירותי צפייה ישירה בשיטת OTT של ספריית VOD. מרבית התכנים אשר מוזרמים על ידי החברה נקבעים לפי המלצת המערכת אשר מוערכת לפי הרגלי הצפייה של הצופים. נכון להיום החברה מחזיקה בחמישים אחוזים מנתח שוק הזרמת התכנים הדיגיטליים ומחזיקים בכ150 מיליון מנויים ברחבי העולם. מחקרים(Bellanova & González Fuster, 2018) הראו כי נטפליקס אוספת כמויות גדולות מאוד של מידע על ההתנהגות של הלקוחות, כדי לחזות את תחומי העניין של המשתמשים בשירותים ולייצר עבורם תכנים מותאמים אישית אשר יעלו את מידת שביעות הרצון של הלקוחות. החברה עושה שימוש בטכנולוגיית ביג דאטה אשר נועדה ליצור יכולת של החברה למפות את דרישות הצרכנים שלה. לחברה יש מאגרי מידע גדולים מאוד של מידע אשר קשור ללקוחות שלה ובנוסף נתונים שעוסקים באינטראקציה של הלקוחות עם הממשק של הפלטפורמה. למרות זאת יש לזכור כי שימוש זה של החברה מביא לכך שהלקוחות לא מבינים את העיסוק הגדול בפרטים עליהם ובוודאי שלא מסכימים לכל המידע שנאסף לגביהם.
נטפליקס יצרה בנתה את המודל העסקי שלה בהקשר של חדשנות עסקית. החברה למעשה יצרה דרך חדשה לניהול עסקים דרך שימוש בטכנולוגיות ייחודיות לחברה. נטפליקס הצליחה למצוא דרך חדשה להגברת שביעות רצון של הלקוחות כך שהלקוחות של החברה סבורים כי החברה פועלת למען האינטרס האישי שלהם במשך כל הזמן ולכן הם מידת שביעות הרצון שלהם גדלה.