איך דירוג המותג משפיע על החלטות הרכישה של הצרכן?

מזהה: 1391
מאמר חם

מעשה באיכר בשם מאבריק במאה התשע עשרה. איכר זה סירב, כנהוג באותה התקופה, לסמן את עדר הפרות שלו בברזל מלובן. באותה תקופה. הסימון נועד היה להבדיל בין העדרים השונים ונקרא מיתוג. כך שהעדר הבלתי מסומן של מאבריק זוהה על ידי כל, כעדר שלו, וזאת משום שפרותיו היו תמיד חלקות ונטולות סימון והיוו סמל לרחמנותו של מאבריק. רעיון זה הוא העומד מאחורי מושג המיתוג. המיתוג הינו סימון על מנת לבדל מוצרים דומים והענקת משמעות למוצר הממותג. משמעות שהיא מעבר להבדלים החומרים או האיכותיים בינו לבין מוצרים אחרים (ורשבסקי, סיגן, 2002(.

השימוש של מיתוג על ידי עסקים גדולים הוא לא רעיון חדש. ההיסטוריונים מסכימים כי מיתוג עסקי כבר קיים מעל 100 שנים ((The Economist, 1988. במהלך שנים אלו המיתוג התפתח והפך להיות מרכיב מרכזי באסטרטגיה השיווקית. יישומי המיתוג ושימושיו ממשיכים להתפתח עד היום במגוון וריאציות. למרות שההתמקדות של מיתוג עסקי השתנתה בשני העשורים האחרונים, החשיבות של המיתוג הקהילה העסקית של הצרכן לא פחתה (Hambleton, 1987). ולכן קיימת חשיבות רבה לבחינת תחום זה, וזאת על מנת לבחון את תחום המיתוג העסקי ולשפר את אסטרטגיות השיווק בהתאם למשק העדכני.

המותגים מקיפים את כל תחומי הצריכה בחיי האנשים: ROLEX ו-  CASIO בתחום השעונים,מרצדס ו BMW- בתחום התחבורה,  DIESELו GAP- בתחום הביגוד וכן הלאה. מותגים מובילים אלו ואחרים מייצגים משמעות תרבותית וחברתית רחבה יותר מאשר איכותם או הבדלם ממוצרים אחרים .(Grassl, 1999)

1         מבוא

2         רקע תיאורטי

          2.1             מהו מותג?

          2.2             נאמנות מותג

          2.3             שם המותג

          2.4             דירוג מותג

          2.5             מותגי יוקרה לעומת מותגי פרמיום

3         רציונל המחקר והשערות

4         שיטה

           4.1             אוכלוסיית המחקר

          4.2             כלי המחקר

          4.3             הליך המחקר

          4.4             שיטת עיבוד הנתונים

5         ממצאים

6         סיכום ומסקנות

7         בביבליוגרפיה

8         נספחים

8.1             נספח א: שאלון המחקר. 26

8.2             נספח ב': פלטי spss. 29

445.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2015
מספר מילים:
7132
היקף עמודים:
39
מספר מקורות:
30
נספח נתונים:
יש
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.