ניהול בין לאומי, 10517 - ממ"ן 16

מזהה: 5508
מאמר חם

הגורמים המשפיעים על הצלחת מיזוגים ורכישות בינלאומיים בחברות טכנולוגיות מיזוגים ורכישות בינלאומיים בחברות הייטק

 

במקביל לעליית המיזוגים והרכישות הבינלאומית בעשורים האחרונים, עולה גם המחקר האקדמי על האתגרים הבינלאומיים של מיזוגים ורכישות חוצי גבולות. אף אחד מאותם המחקרים לא הצליח לקבוע מנבאים ברורים להצלחה או כישלונות בתחום המיזוגים והרכישות. אף אחד מהמשתנים האסטרטגיים והפיננסיים שנחקרו אינם משמעותיים בהסבר של השונות בביצועים לאחר הרכישה (Tarba et al, 2019). חברות טכנולוגיות בשונה מחברות יצרניות צריכות להראות את ההצלחה ויצירת הערך שלהם על ידי חדשנות וכל הזמן לחדש מוצרים ושירותים טכנולוגים.

בעבודה זו נתמקד באחד גורמים שמשפיעים על הצלחת מיזוגים ורכישות בחברות טכנולוגיות והיא האסטרטגיה הניהוליות הנבחרת בניהול החברה הנרכשת או המתמזגת. גישה של אינטגרציה או שמירה של האוטונומיה של החברה הנרכשת.

העבודה תתחיל בפרק על הסיבות למיזוגים ורכישות בינלאומיים בחברות טכנולוגיות לאחר מכן נתאר סוגים שונים של ערך המצביעים על צלחת המיזוג והרכישה. בפרק השלישי נציג גישות של  אוטונומיה מול אינטגרציה במיזוגים בחברות טכנולוגיות ואיך הם יכולות לתרום ביצירת ערך והצלחת המיזוג והרכישה. בנוסף נציג מה היתרונות והחסרונות של גישות אלו. לבסוף נציג גישות רלוונטיות  למנהלי החברה הרוכשת או המתמזגת המבוססות על המחקרים שהצגנו .בפרק האחרון  נדון בממצאים שהצגנו וננסה להגיע למסקנה איזה גישה עדיפה יותר במיזוגים ורכישות טכנולוגים, אינטגרציה או אוטונומיה.

 

מבוא

פרק 1: מיזוגים ורכישות בינלאומיים בחברות טכנולוגיות

1.1הסיבות למיזוגים ורכישות בינלאומיים

1.2גורמים המקדמים/ מעכבים הצלחה של מיזוגים ורכישות

פרק 2: הצלחה במיזוגים ורכישות בחברות בינלאומיות טכנולוגיות

2.1 כיצד יוצרים ערך במיזוגים ורכישות

2.2 איך מודדים יצירת ערך/ הצלחה במיזוגים ורכישות טכנולוגיות

פרק 3:  אוטונומיה מול אינטגרציה במיזוגים בחברות טכנולוגיות

3.1אוטונומיה מול אינטגרציה ביצירת ערך במיזוגים ורכישות טכנולוגים

3.2 יתרונות וחסרונות של אוטונומיה ואינטגרציה

3.3 רלוונטיות ניהוליות

פרק 4: סיכום דיון ומסקנות

ביבליוגרפיה

115.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול בינלאומי
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
1843
היקף עמודים:
8
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.