השפעת פער תרבותי ואינטגרציה תרבותית על הצלחת מיזוגים ורכישות בחברות רב לאומיות

מזהה: 1708
מאמר חם

נושא השונות התרבותית והדרך להתמודד עמה בתהליכי מיזוג ורכישה הופך להיות נושא מרכזי בין הגורמים אשר מאפשרים הצלחה או כישלון של עסקאות מיזוג ורכישה.

התרבות המדינתית בשונה מהתרבות האירגונית מגדירה קבוצת אנשים לפי אלמנטים שונים של מקצוע, מגדר, השתייכות לאומית גורמים סוציואקונומיים ועוד. בתהליך של רכישה או מיזוג של שתי חברות ממדינות או תרבויות שונות, באה לידי ביטוי השונות התרבותית ביניהן.

העבודה תציג סקירה של סוגי המיזוגים והרכישות דרך ההגדרה של התהליכים והגורמים המרכזיים המשפיעים על הצלחה או כשלון של תהליכים אלו.

לאחר מכן תוצג סקירה של תרבות ושונות תרבותית וכיצד באה לידי ביטוי בתהליכי מיזוג ורכישה. בשלב האחרון של העבודה תוצג ההשפעה של פערי תרבות על הצלחת מיזוגים ורכישות ומנגד סקירה והצגת ההשפעה של ביצוע אינטגרציה על פערי התרבות. בסקירות אלו יוצגו מחקרים שבוצעו בתחום במדינות שונות על חברות בתחומים שונים שעברו תהליכי מיזוג או תהליכי רכישה.

שאלת המחקר: מהי ההשפעה של פערי תרבות ואינטגרציה חברתית על הצלחת מיזוגים ורכישות מחוץ לגבולות המדינה?

השערות המחקר:

ככל שהפער התרבותי גדול יותר, כך ההשפעה השלילית על הצלחת מיזוגים ורכישות גדולה יותר
ככל שיש פער תרבותי גדול יותר, הצלחת האינטגרציה קטנה יותר
לאינטגרציה יש השפעה חיובית על מיזוגים ורכישות
אינטגרציה מתווכת את הקשר בין הבדלי תרבות והצלחת המיזוגים והרכישות

1.  מבוא

2.  מיזוגים ורכישות בין חברות

2.1.רקע כללי 

2.2. סיבות לביצוע מיזוגים ורכישות

2.3.קשיים בביצוע מיזוגים ורכישות

2.4.שלבים בביצוע תהליך מיזוג ורכישה

3. הצלחת מיזוגים ורכישות

3.1.גורמים משפיעים להצלחה במיזוגים ורכישות

3.2. אופן המדידה להצלחת מיזוג/רכישה

3.3.גורמי כשלון עסקאות מיזוג ורכישה

4. שונות תרבותית

5. השפעת שונות תרבותית על מיזוגים ורכישות

6. השפעת האינטגרציה על ביצועי המיזוגים והרכישות

7. סיכום ודיון 

8. ביבליוגרפיה

 

465.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול בינלאומי
תגיות:
מנהל עסקים כללי | סוציולוגיה ואנתרפולוגיה
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
7454
היקף עמודים:
23
מספר מקורות:
22
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.