עבודה אישית מסכמת בקורס ניהול משאבי אנוש - 3 שאלות

מזהה: 3160
מאמר חם

שאלה 1 - תהליך מיון

א. כלי המיון בוא נעשה שימוש עבור המחלקה הטכנית לפני השינוי בהגדרת התפקיד, הייתה מבחני הערכה למועמדים. מחלקת שירות טכני דורשת ידע טכני, יכולת תכנון, יכולת עבודה עם כלי העבודה הנדרשים אשר נמצאים בשימוש בארגון. בנוסף, נדרשת מיומנות גבוה בשימוש והפעלת ציוד חדיש ושימוש בתשתיות מתקדמות בארגון. הדרך הטובה ביותר להעריך את היכולות של המועמדים הינה דרך מרכזי הערכה, אשר נותנים מענה לצורך של בדיקת הידע וכמו כן, יכולים לבצע לבדוק האם למועמד ישנם כישורים נדרשים לעבודה במחלקה הטכנית של הארגון ויכולת הסתגלות לתנאים הנדרשים בארגון. כמו כן, מרכזי הערכה מציעים כחלק מתהליך המיון ביצוע של מבחני מיון שונים ומציעים מבחנים דינאמיים וסימולציות, אשר יכולים לבדוק את רמת הידע של המועמדים לתפקיד בהתאם לצריכים שהארגון דורש. ניתן לראות בקטע הקריאה "עובדי המחלקה הטכנית נדרשים לעמוד בדרישות ידע במערכות אינטרנט השונות ולעבור בהצלחה מבחן ידע על מנת שיוכלו להתקבל למחלקה". 

 

שאלה 2 - הדרכה

א. המטרה העיקרית של תהליך ההדרכה בארגון היה לתת כלים ורכישת מיומנות חדשה לעובדים אשר אינם ממחלקת המכירות וחיזוק הידע והמיומנות למחלקת המכירות, ומתן דרכי הגישה נכונים לביצוע מכירות לכלל המחלקות בארגון. כמו כן, יכולת לתרגול והתמודדות עם שיחות מכירה טלפונית מול הלקוחות גם כאשר הפניה הראשונית של הלקוח הייתה בעיה טכנית ידועה ומוכרת לצוות. בנוסף, ניתן לראות גם בקטע הקריאה "יצאו עובדי המחלקה הטכנית לסדרת מפגשים שמטרתם הקניית מיומנויות מכירה בסיסיות". לפיכך, ניתן להבין שהמטרה של הארגון היה להעניק כלים לשיפור יכולת המכירה והתמודדות עם תהליך מכירה ללקוח של העובדים בארגון, ובעיקר במחלקה הטכנית של העובדים עקב שינוי הנהלים ושינוי הגדרות התפקיד הראשוני. ולכן הארגון החליט לבצע הדרכות קבוצתיות של צוות העובדים במחלקה הטכנית במטרה לשפר יכולות אלו.

 

שאלה 3 - תגמולים

א. שיטת התגמול של עובדי המחלקה הטכנית הייתה שכר בסיס וקבלת בונוסים (על בסיס עמידה ביעדים אשר הוגדרו אל ידי הארגון), יעדים אלו הוגדרו בהתאם לכמות התקלות שנפתרו בזמן ובשביעות הרצון הנדרשים על פי נהלי החברה. מדובר על תמריצים אישיים על ידי בונוסים, אך תמריצים אלו היו נמוכים יחסית לעומת הבונוסים במחלקת מכירות. כפי שניתן לראות בקטע הקריאה "התגמול כלל שכר בסיס וקבלת בונוסים בהתאם לכמות התקלות שנפתרו בזמן נתון ולשביעות רצון הלקוחות. 

 

 

25.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
התנהגות ארגונית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
1197
היקף עמודים:
3
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.