מקרה אישי מהעבודה
אני עובדת ברשות המקומית ערערה בתור מנהלת לשכת ראש המועצה. תפקידי כולל ניהול, פיקוח ובקרה על הפעילות התקינה של לשכת ראש הרשות; ניהול תכנית הפעילויות של ראש הרשות; ריכוז והפצת מידע הנוגע לפעולות ולהחלטות ברשות; לאור מחסור בכוח אדם עליי לבצע בנוסף משימות ומטלות שהן באחריותם של אחרים (עריכת פרוטוקולים של מליאת המועצה, טיפול בנושא המכרזים לרבות פניה למשרד הפנים, בקשת נחיצות משרה, מילוי טפסים נלווים ורלוונטיים, פרסום מכרזים למיניהם, הזמנת ועדת בחינה, קבלת מועמדים לתפקיד, התכתבות עם המועמד וכו').
המקרה אליו ארצה להתייחס במטלה זו קרה לאחר החלפת ראש המועצה ב-2013. מ-2002 עד 2013 היה ראש מועצה שהבטיח הבטחות לתושבים בטרם בחירתו, אך עם בחירתו לראש המועצה לא הסכים להקשיב עוד לבעיות שלהם, ולא שם את התושבים בראש סדר העדיפויות שלו, כך שפניות רבות נותרו ללא מענה כלל. ב-2013 הוא התחלף בבחירות ובא במקומו ראש מועצה שהתנהג בצורה הפוכה וכן שם לב לבעיות התושבים, היו בעל מדיניות דלת פתוחה, והסכים לטפל בפניות רבות. כוונתו הייתה טובה מאד אך בפועל הוא יצר עומס על המשרד וגרם לכך שהעומס החל לבלבל אותנו, הכפופים לו ישירות, כולל אותי, מנהלת לשכתו.
הבלבול התבטא בכך שהתפקידים שלנו הפכה לפחות ברורים, ולא היה ברור לי מה האחריות המוטלת על כתפיי.
מקרה אישי מהעבודה
ניתוח המקרה
סיכום המקרה
רפלקציה
ביבליוגרפיה