הטמעת טכנולוגיות למידה בארגונים שונים מלווה לא פעם בלא מעט אתגרים וחסמים מול גורמים שונים בארגון – החל מהנהלת החברה הנדרשת להשקיע כלכלית בפרויקט ועד לעובד הזוטר הנדרש להטמיע את תהליכי העבודה החדשים פן יישאר מאחור. באחריות מחלקת ההדרכה בארגון לקיים הסברה מסודרת ליעילות והאפקטיביות של השימוש בטכנולוגיות למידה בארגון ולהטמיע את השימוש בו לאורך זמן.
ההתפתחות הדיגיטלית המואצת בעשור האחרון מחייבת את הארגונים להישאר מעודכנים בכל היבט – הן ברמת תהליכי העבודה, המערכות הפועלות בארגון והן מבחינת תהליכי ההדרכה והן מבחינת שמירת הכשירות הארגונית. מדובר למעשה בשני היבטים שונים, האחד שמירת חדשנות התפתחותית בארגון (כלפי חוץ) והנוסף, ייעול תהליכי העבודה הפנימיים (מלמד וגולדשטיין, 2017).
משבר הקורונה אילץ את הארגונים לחשוב על אסטרטגיות עבודה ולמידה שלא היו קיימות עד כה בארגון – החל מעבודה מהבית, העברת מידע, ישיבות ותהליכי למידה. ההתנהלות שחוו עד היום איננה יכולה להתקיים וכעת באחריות הנהלת הארגון לקיים את הארגון בכללי משחק שונים וחדשים שלא היו קודם. מתוך כך, הנהלת הארגון נדרשת להטמיע ולעשות שימוש מוגבר בטכנולוגיות למידה באופן מהיר על מנת להמשיך והתנהל בצורה מקצועית ואפקטיבית המותאמת לתקופה הנוכחית. על מנת לערוך תהליך נכון על הארגון להיערך בצורה אופטימלית כך שהפתרונות יהיו מותאמים לכלל עובדי החברה, וכן שימוש במערכות למידה על מנת לבנות מסלולי למידה מותאמים לכל אחד מהעובדים המבוססים על תמהיל מגוון של שיטות לימוד.