מציאות וירטואלית

מזהה: 6630
מאמר חם

הקדמה

•טכנולוגית AR (Augmented reality – מציאות רבודה) מאפשרת לקחת את המציאות שכולנו מכירים ולהוסיף עליה שכבה של מציאות וירטואלית אשר אינה קיימת בה.
•ישנן שתי שיטות: אחת היא לקחת משקף ולהקרין עליו תמונה דיגיטלית אשר יוצרת אשליה כאילו החפץ באמת נמצא במקום בו אנו רואים אותו, בשיטה זו עובד פרויקט ההולולנס של מיקרוסופט.
•השיטה השנייה היא לצלם את המציאות שאנחנו מכירים, לעבד את התמונה ולהוסיף לה שכבה דיגיטלית, טכנולוגיה זו קיימת כבר זמן מה וניתן להשתמש בה בסמארטפונים פשוטים יחסית.

•בטכנולוגיית VR שיטת הפעולה שונה - אין שום קשר למציאות מלבד תנועה במרחב, כלומר אנחנו לובשים מעין משקפה שבה יש צמד מסכים אשר מקרינים לנו תמונה אלטרנטיבית בשילוב זיהוי התנועה במרחב אשר יוצרת אשליה של מציאות שהיא למעשה מציאות וירטואלית.
•זו הטכנולוגיה בה חברות כמו VIVE, אוקולוס ריפט ופלייסטיישןVR  משתמשים. כמו כן גם ניתן למצוא את הטכנולוגיה הזו על הסמארטפונים בהן אנו משתמשים, אם זה באמצעות עזרים בדוגמת גוגל Cardboard  או Samsung Gear  אשר נבנה בשיתוף עם חברת אוקולוס.
 


 

80.00 ₪
סוג עבודה:
מצגת
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | מערכות מידע
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
1271
היקף עמודים:
13
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.