מדידת השפעתה האסטרטגית של מערכת מידע SALESFORCE על מכללת רטר

מזהה: 3153
מאמר חם

ניהול קשרי לקוחות (CRM) הינו תהליך המתפתח ללא הרף הדורש שינוי במודל העסקי המסורתי של החברות ומצריך יותר התמקדות כלפי פנים, לקוחות הפירמה. שילוב מערכות CRM בארגון לוקח בחשבון בעיקר התחשבות באנשים ודרך ההתמקדות בלקוח נדרשים שינוי תהליכים טכנולוגיים ועסקיים.

CRM מתבססת על שלוש הדיסציפלינות הבאות:

• לקוחות צריכים להיות מנוהלים כנכסים חשובים

• רווחיות הלקוחות משתנה

• לקוחות משתנים ובהתאם לכך גם הצרכים שלהם, העדפות, התנהגות קונים ורגישות מחיר.

כאשר ארגון מחליט על הכנסת מערכת CRM עומדות בפניו החלטות לא פשוטות כמו: איזו מערכת לבחור, מה הוא מצפה מהמערכת, מהם הסיכונים ומהם התועלות שCRM תביא עמה.

הטכנולוגיה מתקדמת עם השנים והיכולות של כל מערכת הן עצומות ושונות מהותית בדרכי העבודה המסורתיות. מרישום ידני, פתיחת כרטסת לקוח על גבי דפים ותיוק מסמכים עבר הניהול לריכוז הנתונים במסמכים וב-EXCEL על גבי המחשב. מאוחר יותר יצאו לא מעט מערכות מתחרות ונמכרו כמוצר תוכנה שהמשתמש נדרש להתקין על גבי המחשב וכל המידע היה זמין לוקאלית. בשנים האחרונות הטכנולוגיה הביאה את המידע וניהול הארגון על גבי מערכות שנמצאות ב"ענן". המשמעות היא שהמערכת לא מצריכה התקנה ומקום על המחשב וכל המידע זמין בכל מקום וזמן מכל מכשיר בעל חיבור לאינטרנט.

המחקר הנוכחי עוסק בשאלה: כיצד שימוש במערכת SalesForce שיפר את יעילות העבודה והשירות והרחיב את פעילותה?

מכללת רטר הינה מכללה ללימוד בשיטת NLP הפרוסה בכל רחבי הארץ ומציעה לסטודנטים(לקוחות) שלה מגוון קורסים בתחום. ניהול הסטודנטים ופרטיהם היה מרוכז על גבי קבצי Word ו-EXCEL ובשנת 2012 הארגון לקח החלטה ולהצטרף אל קדמת הטכנולוגיה בכל הקשור לניהול קשרי לקוחות(CRM).

 

מבוא

מכללת רטר

תרומת מערכות מידע – סקירה כללית

מערכות לניהול קשרי לקוחות(CRM)

מערכות SAAS

חשיבות מערכות מידע במוסדות אקדמאים

מערכת SALESFORCE

סקירה

יכולות המערכת

מערכת SALESFORCE במכללת רטר

שיקולים בבחירת המערכת

חלופות למערכת

מטרות המערכת

שימוש

ניסוח שאלות המחקר והשערות המחקר

שאלת המחקר

השערת המחקר

שיטת המחקר

איסוף הנתונים

זמן תגובה עבור ליד במערכת

כמות סטודנטים על פני השנים

כמות הלידים על פני השנים

כמות הקורסים המוצעים על פני השנים

מספר נקודות פריסה

דיון ומסקנות

רשימה בביליוגרפית

נספחים

נספח 1: אישור מטעם מכללת רטר

נספח 2: כרטיס לקוח פוטנציאלי(הפניות) 

נספח 3: תקשורת עם המשרד

נספח 4: כרטיס לקוח במערכת

נספח 5: קורסים/סדנאות

נספח 6: ניהול קבצים

380.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי | מערכות מידע
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
6063
היקף עמודים:
30
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.