כיצד אלו השתנו במהלך השנים האחרונות עם התפתחות אפליקציות מבוססות מיקום.
בנוסף נרצה לבחון מה יש בשירות הזה שיכול למשוך או לגרום לנטישה שלו? מה יכול לבנות אמון?
מהו למשל אתר ההיכרויות הכי פופולרי בישראל? למה הוא הכי פופולרי? האם המחיר משנה? האם סוג האוכלוסיה שמנויה לשירות מסויים משנה? האם האלגוריתמים היותר מדוייקים שלו שמביאים לשידוכים יותר מוצלחים? וכו' וכו'.
מבוא
במהלך העשור האחרון, מדיה חברתית שינתה את הדרך שבה אנשים רבים נפגשים ומתחברים אחד לשני, השפעתה של המדיה החברתית דרך האינטרנט הייתה לרוב מחלוקת אצל הסוציוליגם שניסו לתאר את התופעה הזאת ולחברה למציאת בן זוג.
הנאתם של מחפשי האהבה באינטרנט ובאתרי ההיכריות הינה כשלעצמה חלק גדול מהתפתחות שנותנת תענוג לא נתפס ולא מוצדק אפילו למבקש השירות, יכול להיות שאותה הנאה או תענוג נפשי לא יכול לתפוס בחיים האמיתיים לכן הוא מתחבר לחשיפת אתרי ההיכרויות.
קיימים אתרי היכרויות המתמחים בהיכרויות עבור קהילות אתניות, חובבי הסטוצים ואנשים עם אינטרסים חריגים מיניים. רוב אתרים לעומת זאת, פועלים בשוק הטרוסקסואלים ולעתים קרובות מפרסמים את השירותים שלהם במונחים של מציאת "נפש תאומה" ושעשוי להוביל לנישואים או מערכות יחסים ארוכות טווח. אתרי היכרויות אלה עשויים להיות מחולקים על פי משתמשים בשירות או בחינם (Hardy,2002).
סקירת ספרות:
כל אלגוריתם התאמה, המבקש להתאים בין שני אנשים, מתבסס על מידע זמין לפני שהאנשים מודעים זה לזה יכול להסביר חלק גדול מהשונות התוצאות הרומנטיות בטווח הארוך. תוצאות כגון שביעות רצון ממערכת היחסים ויציבות הקשר הרומנטי.