השפעת מערכת CRM על האסטרטגיה העסקית של שופרסל ובחינת היתרון התחרותי שהשיגה

מזהה: 7599
מאמר חם

עבודה זו דנה  בהשפעת מערכת  CRM באופן כללי על יצירת ושמירת קשר עם לקוחות, מטבע נושא העבודה יודגש נושא CRM בשיווק המזון גם בסקירה בספרותית. בנוסף תיבחן השפעה מערכת CRM על האסטרטגיה העסקית של שופרסל ובחינת היתרון התחרותי שהשיגה, במיוחד לאור התפתחות מסחר מקוון גם בתחום המזון יצוין כי תקופת הקרונה גרמה לעליה בתדירות ובנפח שימוש בהזמנות מזון באופן מקוון, ואכם שפורס בדוחות השנתיים שלה מציינת את זה. המשך העבודה ידון גם ביתרון הרב שיכולה להפיק מערכת CRM ממסחר מקוון, היות וכך נלמדת התנהגות לקוח מבחינת טעמם ודרישות גם ללא הקלדת תאור שישות טלפון וכדומה, כפי שנעשה במערכות CRM בעבר, אלא במערכת שלומדת בדו שיח מקוון ובאופן אוטומטי את רצון הלקוח ומשתדלת לשלוח לו הודעות על מבצעים והנחות על מוצרים שהוא מעדיף לקנות..

מטרת מערכת CRM היא ליצור קשר ארוך טווח בין משווק ללקוחותיו, החל משלב הקשר הראשון של הלקוח עם המשווק, שלב "ליד", עד לאחר המכירה הראשונה ללקוח ומשם לאורך זמן, על מנת לשמר לקוחות לטווח ארוך בעסק. מערכת כזו יכולה להיות בתוכנת מדף עצמאית, תוכנה שנשנתה לצורך לקוח  מסוים עם התאמות נדרשות בשבילו, או חלק ממערכת כוללת של ניהול חשבונות ולוגיסטיקה. בשופרסל  מערכת CRM  שהותקנה בשופרסל היא של חברת SAP והוטמעה שם תוך כדי התאמתה לצרכי הרשת וחיבורה לכלל המערכת הניהולית, הלוגיסטית והחשבונאית שלה

 

מבוא

סקירת ספרות

מערכת CRM בשופרסל

סיכום

מקורות

345.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | מערכות מידע
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
3930
היקף עמודים:
12
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.