השפעת הבינה המלאכותית על אמצעי התקשורת - בוטים ותחבורה

מזהה: 4282
מאמר חם

מחקר זה עוסק באופן בו ניתן לרתום את הבינה המלאכותית ואת השימוש ב'בוטים' לשם ייעול ויצירת שינוי בתחבורה בכלל, ובתחבורה הציבורית בפרט- בישראל. שאלת המחקר עליה התבססה עבודה זו היא  "האם בוטים ובינה מלאכותית יוכלו לסייע לשיפור התחבורה בישראל?"

בסקירת הספרות דנו באופן בו בינה מלאכותית הופכת להיות חלק בלתי נפרד מכלל התחומים והגופים הסובבים אותנו- כך בתחומי הרפואה, הביטחון, הפרסום, התקשורת ועוד. כמו כן, עסקנו בנושא ה'בוטים' והאופן בו הם משמשים לצרכים שונים ו'משנים' את פני החברה תוך שהם עשויים לשנתו תודעה ציבורית, לקבל מידע חיוני, להניע לפעולה ועוד. כמו כן, דנו במצבה של התחבורה הציבורית בישראל, באי העמידה בלוחות זמנים וברפורמה המתבקשת שיש לבצע בתחום זה אשר נראה כ'צועד מאחור'. בפרק  הממצאים, הצגנו רעיונות ליישום, המלצות שלנו שעלו מתוך קריאה של כתבות ודיווחים בנושא זה. בפרק הדיון והמסקנות חוברו הקצוות על מנת לספק מענה לשאלת המחקר.

כך, הצגנו כיצד שימוש בבוטים ובינה מלאכותית אכן יכול לסייע באופן ניכר לשיפור התחבורה בישראל ולשנות אותה כליל- הדגמנו את החשיבות של שיתופיות וקישוריות בין הגורמים הלוקחים בכך חלק ואת האופן בו ממשק שיכלול-  חיישנים והתקנים אשר יתחברו למכוניות, רמזורים, מצלמות ובניינים ויתקשרו זה עם זה במהירויות גדולות, אלגוריתמים שינתבו ויעקבו אחר התחבורה הציבורית, רכבים 'חכמים' אוטונומיים, תחנות חכמות להצגת המידע לנוסע, אפליקציות מבוססות בוטים שיאפשרו תכנון נסיעה יעיל, דרישת תחבורה ציבורית לפי 'דרישה' וגמישות במסלולים, בתחנות ובזמנים- כל אלו עשויים ליצור נוף חדש של תחבורה בישראל שיאפשר לשפר את איכות החיים, יחסוך זמן רב, עלויות, זיהום אוויר וישתמש בטכנולוגיות קיימות למיטוב המצב הקיים.

175.00 ₪
סוג עבודה:
סקירת ספרות
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | מערכות מידע
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
2799
היקף עמודים:
9
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.