אפל- חווית משתמש

מזהה: 5260
מאמר חם

אפל היא חברה ותיקה אשר הופיעה בשוק המחשבים. מאז שהיא הופיעה בשוק המחשבים היא ידעה עליות ומורדות אולם לאחר שהוא הוציאה את מכשיר הטלפון החכם הראשון, היא הצליחה להגדיל את כוחה ולהפוך להיות אימפריה של ממש. היכולת של החברה לעקוב אחר דפוסי הצריכה של הצרכנים, על ידי יצירת חווית משתמש יעילה ואיכותית. ניתן להגדיר את חווית המשתמש על ידי התגובות או התפיסות של האדם. ההתמקדות בעבודה זו תהיה על התגובות של הצרכנים ועל דפוסי הצריכה המשתנים שלהם בעקבות פעילות המעקב והניתוח של החברה, כלפי השימוש של הצרכנים במוצרים של החברה ואהבתם את חווית המשתמש של החברה.

דפוסי צריכה של צרכנים היא פעילות אנושית אשר נועדה לספק את הצרכים של הלקוחות. דפוסים אלו נקבעים כתוצאה של תהליכי איסוף מידע, עיבוד מידע וקבלת החלטות בידי הצרכנים. כאשר הצרכנים מקבלים את ההחלטות בנוגע לרכישות שלהם, הם עושים זאת באמצעים שונים. מטרת עבודה זו היא להבין כיצד אפל מבינה את דפוסי הצריכה של המשתמשים וכיצד היא מבקשת להשפיע עליהם, כדי להגדיל את הרווחים ואת ההצלחה של החברה.

עבודה זו תבקש לבחון כיצד משפיעה חווית המשתמש של אפל, על ההיבטים השונים של החוויה, על דפוסי הקנייה של הצרכנים. האם הצרכנים של החברה אוהדים את החברה מאחר והם מעריכים את חווית המשתמש או שמא יש להם סיבות אחרות. 

 

מבוא

סקירת ספרות

חווית משתמש

דפוסי צריכה של צרכנים

דפוסי קנייה מרחוק

אפל

ביקורת על חברת אפל

תכנית עסקית אצל אפל

חווית דפוסי צריכה של צרכנים אצל אפל

מתודולוגיה

ממצאים

תמה ראשונה- חווית המשתמש של אפל היא חוויה טובה ואיכותית לעומת המתחרים

תמה שנייה- נאמנות לאפל מותנית באיכות המוצרים של החברה

תמה שלישית- ההשפעה חברתית על קניית מוצרי אפל היא חלקית בלבד

תמה רביעית ביקורת על החברה

דיון 

סיכום

ביבליוגרפיה

נספחים

נספח 1 – ראיון 

580.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | מערכות מידע
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
9236
היקף עמודים:
29
מספר מקורות:
20
נספח ראיונות:
יש
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.