אפל היא חברה ותיקה אשר הופיעה בשוק המחשבים. מאז שהיא הופיעה בשוק המחשבים היא ידעה עליות ומורדות אולם לאחר שהוא הוציאה את מכשיר הטלפון החכם הראשון, היא הצליחה להגדיל את כוחה ולהפוך להיות אימפריה של ממש. היכולת של החברה לעקוב אחר דפוסי הצריכה של הצרכנים, על ידי יצירת חווית משתמש יעילה ואיכותית. ניתן להגדיר את חווית המשתמש על ידי התגובות או התפיסות של האדם. ההתמקדות בעבודה זו תהיה על התגובות של הצרכנים ועל דפוסי הצריכה המשתנים שלהם בעקבות פעילות המעקב והניתוח של החברה, כלפי השימוש של הצרכנים במוצרים של החברה ואהבתם את חווית המשתמש של החברה.
דפוסי צריכה של צרכנים היא פעילות אנושית אשר נועדה לספק את הצרכים של הלקוחות. דפוסים אלו נקבעים כתוצאה של תהליכי איסוף מידע, עיבוד מידע וקבלת החלטות בידי הצרכנים. כאשר הצרכנים מקבלים את ההחלטות בנוגע לרכישות שלהם, הם עושים זאת באמצעים שונים. מטרת עבודה זו היא להבין כיצד אפל מבינה את דפוסי הצריכה של המשתמשים וכיצד היא מבקשת להשפיע עליהם, כדי להגדיל את הרווחים ואת ההצלחה של החברה.
עבודה זו תבקש לבחון כיצד משפיעה חווית המשתמש של אפל, על ההיבטים השונים של החוויה, על דפוסי הקנייה של הצרכנים. האם הצרכנים של החברה אוהדים את החברה מאחר והם מעריכים את חווית המשתמש או שמא יש להם סיבות אחרות.
מבוא
סקירת ספרות
חווית משתמש
דפוסי צריכה של צרכנים
דפוסי קנייה מרחוק
אפל
ביקורת על חברת אפל
תכנית עסקית אצל אפל
חווית דפוסי צריכה של צרכנים אצל אפל
מתודולוגיה
ממצאים
תמה ראשונה- חווית המשתמש של אפל היא חוויה טובה ואיכותית לעומת המתחרים
תמה שנייה- נאמנות לאפל מותנית באיכות המוצרים של החברה
תמה שלישית- ההשפעה חברתית על קניית מוצרי אפל היא חלקית בלבד
תמה רביעית ביקורת על החברה
דיון
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים
נספח 1 – ראיון