מאמרו של Zhu (2015) דן בקשר שבין תרבות ארגונית לבין חדשנות מועצמת טכנולוגית בהשכלה הגבוהה. הסוגיה הנידונה במאמר זה הינה הטמעה מוצלחת של שינויים טכנולוגיים במוסדות ההשכלה הגבוהה, וזאת לאור מגמות של התפתחות טכנולוגית בלמידה בהשכלה הגבוהה כגון למידה מקוונת (e-learning) ולמידה שיתופית דרך שימוש במחשב. אולם, בחלק מהאקדמיות הפוטנציאל הטכנולוגי לא ממומש במלואו, לעתים אף אין הכרה בחשיבות הטכנולוגיה לחינוך ופעמים רבות יש אתגרים רבים בהטמעת הטכנולוגיה במערכות הקיימות. אחד הגורמים שמחקרים מצביעים עליו כבעל חשיבות בקידום או בעיכוב הטמעת תהליכים חדשניים טכנולוגית בחינוך, הינו התרבות הארגונית באקדמיה. לכן, במחקר זה מבקשים לבדוק את רכיבי התרבות הארגונית שיכולים לקדם את ההטמעה של החדשנות הטכנולוגית ולשפר את תפיסתה בעיני אנשי החינוך באקדמיה. לפיכך עולה שאלת המחקר, האם יש קשר בין תרבות ארגונית שרווחת באקדמיה לבין תפיסות של מורים ותגובותיהם בנוגע להטמעת חדשות טכנולוגית באוניברסיטאות בסין, והאם יש קשר בין תרבות ארגונית לבין הטמעה מוצלחת של החדשנות הטכנולוגית באקדמיות. שיטת המחקר כללה העברת סקר בקרב 684 מורים ב-6 אוניברסיטאות ציבוריות מרחבי סין. הסקר היה בנוי משני חלקים. בחלק הראשון הסקר בחן שבעה ממדים רווחים של תרבות ארגונית והם כדלקמן: מוכוונות לעבר מטרה, קבלת החלטות שיתופית, מוכוונות לקראת חדשנות, מנהיגות מובנית, מנהיגות תומכת, חזון משותף ומערכות יחסים רשמיות.