הגדרת הצורך
המיזם Bell Seatהינו פרי פיתוחם של היזמים, אשר חברו יחדיו בשנת 2016 כדי לענות על צורך אקוטי שהתעורר בשנים האחרונות: שכחת הילדים ברכב.
המיזם מעורר צורך טכנולוגי הבא למגר את תופעת שכחת הילדים ברכב על ידי מערכת חיישנים המזהה כי ישנו ילד ברכב, ומתריעה על כך לנהג בדמות מוצר חדשני, יצירתי שבעתיד יכול להוות חלק בלתי נפרד מהרכבים של כולנו. לדאבוננו הרב אנו עדים לתופעה קשה בשנים האחרונות שלעיתים הופכת לטרגדיה של ממש, הורים ובני משפחה שוכחים ילד קטן חסר אונים במושב האחורי באוטו. התופעה הזו הינה חובקת עולם בעידן של "מירוץ החיים" ולעיתים תכופות אנו לא שמים לב לדברים החשובים באמת- הילדים הקטנים של כולנו. (ראה נספח 5 קמפיין פרסומי חדש). כשבחודשי הקיץ החמים הטמפרטורה ברכב עולה עד כדי 70 מעלות ויותר, החום והיובש מתחילים לגרום למחסור באוויר, להזעה רבה ולמכת חום לתינוק. תופעה שעלולה לגרום למוות. על פי נתוני ארגון "בטרם" העוקב אחר פגיעות בילדים בישראל במגוון רחב של אירועים, השארת ילדים ברכב הינה אחת הפגיעות הבולטות בעונת הקיץ. מנתוני המערך הלאומי לנתוני היפגעות ובטיחות ילדים עולה כי: בין השנים 2017-2008 דווח בתקשורת על 445 מקרים של השארת ילדים לבד ברכב או של הילכדות/נעילה ברכב, בהם היו מעורבים 504 ילדים, 24 מן המקרים הללו הסתיימו במות הילד.
תקציר מנהלים
פרק 1– מהות המיזם
1.1. הגדרת הצורך
1.2. הפיתרון
1.3.. קהל יעד ושוק
1.4. הצוות והקניין הרוחני
פרק 2 - ניתוח המיזם והשוק
2.1. הגדרת השוק
2.2. ניתוח השוק
2.3. אפיון הלקוחות
2.4. המתחרים
2.5. שרשרת הערך הענפית
2.6 מודל פורטר
2.7. ניתוח s.w.o.t
פרק 3 - אסטרטגיה ושיווק
3.1. חזון, מטרות ויעדים
3.2. קו מנחה אסטרגי
3.3. מודל ההכנסה
3.4. תוכנית שיווקית
3.5. תוכנית אופרטיבית
פרק 4 - תוכנית פיננסית
ביבליוגרפיה
נספחים