א. 1. בחלק זה אבקש לנתח חברה טובה, גל. גל היא מהנדסת צעירה בת 29. היא למדה תואר ראשון בטכניון בהנדסת חשמל, והיום עובדת בסטרטאפ של מכוניות אוטונומיות בחיפה ובמקביל משלימה תואר שני בהנדסת חשמל עם שאיפה להמשיך לתואר שלישי לאחר מכן או לעבוד בחברה גדולה יותר כמו אמאזון או גוגל בעתיד. מבחינת האופי שלה היא מאד אינטליגנטית, חרוצה, מסורה ללימודים, אך גם חברותית, מקסימה ומלבבת. יש לה יכולות בינאישיות מאד גבוהות והיא מצליחה לקשור קשרים חיוביים עם אנשים רבים, מה שכמובן עוזר לה לשמור על מקומה במקום העבודה, גם בתקופות שבהן היא נאלצת "לחפף" בעבודה לטובת השקעה בלימודיה (למשל בתקופות מבחנים). עם זאת היא מתארת כי בפועל היא לא ממש מחבבת את כל האנשים בעבודה אבל מעמידה פנים שהיא כן על מנת שיוותרו לה בתקופות עמוסות, שיעלו לה שכר מעת לעת, ושיקלו עליה בכל מיני דרכים אפילו דרך חזרה עם טרמפים מחבריה לעבודה הביתה.
א. 2. ניתוח של גל לפי שתי תיאוריות להתפתחות התפיסה העצמית:
תיאורית התפקידים: לפי התיאוריה התפיסה העצמית נוצרת על סמך התפקידים החברתיים שכל אחד מאתינו ממלא. לכן העצמי הוא מכלול התפקידים החברתיים שאנו ממלאים. לכן גם שינוי של תפקיד, כקבלת תפקיד (למשל, קודמתי לעמדת מנהל) או שלילת תפקיד (למשל, פוטרתי מעבודתי) מעצב מחדש את התפיסה העצמית לטובה או לרעה לפי ההקשר.