1. הנך בעלים של משרד עורכי דין. לקוח גדול נכנס למשרדך לפגישה עמך. כתבו אזה משפטים תאמרו ללקוח כדי לשפר את הסיכויים לשכנע אותו לפי דרכי השכנוע הבאות:
א. שכנעו את הלקוח לפי שכנוע המחסור.
"תראה, אני ממליצה לסגור אצלי את העסקה ממש עכשיו... אני פשוט כל כך עמוסה עם לקוחות, שאחר כך אני לא אוכל לעזור לך. בדיוק עכשיו יש כזו תקופה של עומס בגלל שפרסמו כתבה שאני מופיעה בה ב-YNET, ואני לא יודעת מתי העומס ייגמר, אז בעצם – עכשיו ההזדמנות לסגור איתי, או לעולם לא".
ב. שכנעו את הלקוח לפי שכנוע הראשוניות והעקביות.
"אהיה כנה, אני כבר מכירה מקרים כמו שלך והתעסקתי איתם בהצלחה רבה. אבל אני לא מצפה ממך להרבה מדי ולא מצפה שתגיד מעכשיו שאתה סגור עליי ב-100% ושתסכים לשלם את מלוא הסכום. אם רק תסכים להתחיל איתי את התהליך, לשלם לי מקדמה, ומשם נתקדם, זה יהיה מספיק בשבילי."
ג. שכנעו את הלקוח לפי שכנוע האינטרס.
"הקשבתי לך בתשומת לב והבנתי מדבריך שמה שהכי חשוב לך, זה טיפול מסור מצד עורכת הדין שלך, כי הרגשת שעורך הדין הקודם הזניח אותך וזלזל בך. אני מבטיחה לך, אצלי זה לא יקרה, הטיפול המסור שלי כלפיך יהיה בראש מעייניי, גם אם יהיו לי עוד אלף לקוחות – אתה תקבל יחס מועדף".