תוכנית עסקית - תוספי מזון טבעי וכשר לספורטאי סיבולת "ספורט אנרג'י"

מזהה: 2900
מאמר חם

1.מהות המיזם
1.1.הגדרת הצורך והמוצר

תחום ספורט הסיבולת למרחקים ארוכים נמצא זה שנים במגמת גידול מתמשך.  "ענף הריצה גדל בישראל בקצב של כ-20% בשנה. כ-500,000 איש בישראל עוסקים כיום בריצה בחוץ ובחדרי הכושר, מתוכם כ-10% משתתפים לפחות פעם בשנה במרוץ זה או אחר.[1]"  בתחום רכיבת אופני הרים נאמדת כמות הרוכבים     בכ-200,000 ובקצב גידול ממוצע של 15% בשנה[2]. בתחום רכיבת הכביש הכמויות מצומצמות יותר ומסתכמות בכ- 50-100 אלף רוכבים. נתון זה נגזר משיעור אופני הכביש בכלל רכישות האופניים למטרות ספורט[3]. בתחום מכוני הכושר פעילים כ-130 אלף מתאמנים, וזאת באמצעות כ-850 מכוני כושר ברחבי הארץ[4].

הגידול בספורט הסיבולת למרחקים ארוכים בא לידי ביטוי גם בכמות הספורטאים אשר נוטלים חלק באירועי ספורט למרחקים ארוכים – טריאטלונים ותחרויות איש ברזל וריצות למרחקים של מרתון ואולטרא מרתון*מקור. הגידול נובע בין השאר מעלייה ברמת החיים, חשיפה לאירועים בינלאומיים ולחיפוש מתמשך אחר אתגרים חדשים.

במהלך השנים האחרונות חל גידול חד בכמות אירועי הספורט המקומיים, בכמות המרתונים שמתקיימת ובכמות המשתתפים בכל אירוע. במקביל ניתן להבחין במגמת גידול של ספורטאים פעילים אשר משתתפים באירועי ספורט חד יומיים ורב יומיים בחו"ל*מקור. כך למשל ישראל דורגה במקום הרביעי בכמות המשתתפים בתחרות איש ברזל באוסטריה, ללא קשר לגודלה היחסי (בהתאם לנתונים שפורסמו על ידי מארגני התחרות).

השגת יכולות ספורטיביות במקצועות הספורט למרחקים ארוכים דורשת שעות רבות של אימונים והשגת מיומנות גבוהה במגוון מישורים ובכלל זה גם בנוגע לתזונה הספורטיבית. תזונת ספורט מתאימה, נדרשת במהלך כל תקופת ההכנות והאימונים לתחרות, אך היא מתמקדת בסמוך ובמהלך הפעילות הספורטיבית.

 

1...... מהות המיזם

1.1........ הגדרת הצורך והמוצר

1.2........ הפיתרון המוצע

1.3........ הגדרת קהל היעד והשוק

1.4........ צוות המיזם

2...... ניתוח שוק

2.1........ הגדרת המוצר ותאורו 

2.2........ ניתוח מתחרים ותחרות

2.3........ ניתוח הענף ואקוסיסטם.

2.4........ ניתוח על פי 5 הכוחות של פורטר

2.5........ ניתוח SWOT 

3...... אסטרטגיה עסקית ושיווקית

3.1........ הגדרת חזון, מטרות ויעדים

3.2......... קו מנחה אסטרטגי

3.3........ תוכנית השיווק

3.4........ תוכנית אופרטיבית

4...... תכנית פיננסית

4.1........ הצגת הנחות יסוד

4.2........ תמצית תחזיות פיננסיות

4.3........ פרמטרים פיננסיים

4.4........ סיכום

5...... ביבליוגרפיה

6...... נספחים

6.1........ נספח א' – קורות חיים

6.2........ נספח ב' - טבלאות שכר

445.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
7133
היקף עמודים:
36
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.