שיווק מזון והשמנה בקרב ילדים: משרד הבריאות

מזהה: 7367
מאמר חם

הצגת החברה
1.1 רקע היסטורי

משרד הבריאות נושא באחריות לשמירה על בריאות של אזרחי המדינה, תוך מתן שירותי רפואה מונעת ואשפוז. בראשו עומד השר ניצן הורוביץ. המטה שלו נמצא בירושלים, עיר הבירה. משרד זה קובע את המדיניות בנושא הבריאות במדינה, לרבות תכנון, פיקוח בקרה, רישוי ותיאום השירותים במערכות הבריאות (אודות, 2022). משרד הבריאות מאד משמעותי בישראל, ומחזיק בתקציב השלישי בגודלו במדינה (אחרי משרדי החינוך והביטחון). המשרד אחראי גם על כלל מערכות הבריאות בישראל, לרבות קופות חולים, בתי חולים, מרפאות ועוד מוסדות רפואיים (מערכת ידיעות אחרונות, 2022).

חזון המשרד כולל מימוש הזכות הבסיסית לבריאות ולקידום בריאות של כלל אוכלוסיית ישראל, באמצעות מערכת בריאות השואפת לאיכות ושוויוניות מרביים, תוך כיבוד ערכי כבוד האדם והחברה (אודות, 2022). המטרות והיעדים שלו הם שיפור איכות השירותים הרפואיים למיניהם (ע"י תמריצים, פיקוח ואכיפה), צמצום פערי בריאות באוכלוסייה, חיזוק שירותי בריאות קהילתיים (בעיקר מניעה, קידום בריאות ושיקום קהילתי), שיפור יעילות (הגברת רמת רפואה בהתאם למגבלות), קידום מחקר רפואי, קידום אורח בריא ובריאות מונעת, הגברת אוריינות בריאותית של הציבור, שינוי מבני שבו המשרד לא רק ספק שירותים אלא אחראי על כל מערכת הבריאות, קידום שירותי בריאות הנפש והגריאטריה (כל זכות, 2022).

 

1. הצגת החברה

1.1 רקע היסטורי 

1.2 תחומי פעילות

1.3 נתונים רלוונטיים נוספים

2. הבעיה

2.1 הצגת הבעיה

2.2 נתונים הקשורים לבעיה

2.3 ניתוח מצבו הנוכחי של משרד הבריאות בהקשר לבעיה

2.4 ניתוח שיווקי 

2.4.1 מודל SWOT

2.4.2 מודל PESTEL

3. סיכום ודיון בממצאי הסמינר וחומר עיוני נוסף

3.1 מן ממצאי הסמינר: הגבלת פרסום מזון לא בריא

3.2 כוחם של כוכבי רשת בקידום אורח חיים בריא

3.3 מעורבות בריאותית בעידוד אפליקציה

3.4 מידע על אריזות של מזון 

4. המלצות לפעולה

4.1 קידום אורח חיים בריא על ידי קמפיין עם כוכבי רשתות חברתיות

4.2 התערבות התנהגותית שתועבר על ידי שירות חדש לטלפון הנייד

4.3 שיפור חזות אריזה כך שתהלום את הערך התזונתי של מוצרי המזון לילדים

ביבליוגרפיה

300.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
4807
היקף עמודים:
18
מספר מקורות:
25
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.