תהליך הייעוץ
על מנת לסייע לתמר ביצענו מרכז הערכה בכדי שנוכל לבחון ולהעריך את התנהגותה ובכך נוכל לאתר האם הצעד המתאים לה כרגע הוא לימודים או עבודה ובעיקר על מנת שיהווה אמצעי לפיתוח עצמי של תמר[1]. מכיוון שתמר היא בחורה צעירה, ביקשנו לזהות את הנטיות/ כישורים ומקומות של זרימה. כיוונו את תמר לנסות ולהבין עם עצמה מהם השיקולים הפנימיים שלה- מה הנטייה הטבעית שלה ובאיזה תחומים היא מתעניינת ובעיקר לבחון האם תמר מתכננת מסלול קריירה ארוך טווח או שמא הוא מורכב מכמה תחנות.
במרכז הערכה תמר עברה ראיון אישי [2] על מנת להבין מהן החוזקות והחולשות שלה ובעיקר מהם המניעים שלה. בראיון עלה חששה של תמר מלימודים אקדמאים מכיוון שהיא גדלה בסביבה בה לא הכירה אף אקדמאי ולימודים גבוהים נתפסים אצלה "כמו לטוס לחלל" (ציטוט שלה), כך שנטייתה היא יציאה לעבודה, שם תרגיש בטוחה יותר.
תמר עברה תרגילים אישיים אשר גילו אישיות חזקה, אמינות, יכולת עבודה בלחץ יחד עם אינטליגנציה גבוהה מהממוצע, חוש טכני מפותח ויכולת למידה גבוהה.
בתרגילים הקבוצתיים תמר התגלה כ"שחקנית קבוצתית". תמר משמיעה את דעותיה אך אינה כופה אותם על אחרים, היא מתבלטת בקבוצה אך אינה משתלטת עליה.