הארגון:
"ידיעות אחרונות" נחשב לעיתון המוביל בישראל עד שנת 2010, עם עלייתו של המתחרה "ישראל היום".
עיתון ותיק עם היסטוריה עשירה. במרבית דרכו היה לעיתון DNA מסויים, שהשתנה לאחר מותו של נוח מוזס, בקורלציה מסויימת להלך הרוח הלאומי.
עיקר הטענות כלפיו הינן סביב הקשר הון-שלטון-עיתון, אווירה שהיום אנו חווים ברמה יומיומית בעיתונות ובמדיה. יש לכך השפעה מהותית על תדמיתו.
העיתון הינו חלק ממערכת עסקית ענפה הכוללת את אתר YNET, חלקים בקבוצת בר-הפצה, חברות בנות רבות בתחומים שונים (לדוגמא ידיעות טכנולוגיה), ועוד.
לעיתון כמה עשרות-אלפי מנויים.
1. הצגת הארגון
2. הצגת המתחרה המוביל של הארגון וצוות המכירות שלו/אסטרטגיית המכירות שלו
3. הצגת מערך המכירות (כל המערך הארגוני)
4. האני מאמין של מנהל המכירות
5. הצגת תהליך/נושא (התמקדות בצוות או במחלקה)
6. חזקות בתהליך
7. כשלים בתהליך
8. המלצות