ניהול מכירות - טיפול בהתנגדויות

מזהה: 2200
מאמר חם

הארגון:

"ידיעות אחרונות" נחשב לעיתון המוביל בישראל עד שנת 2010, עם עלייתו של המתחרה "ישראל היום".

עיתון ותיק עם היסטוריה עשירה. במרבית דרכו היה לעיתון DNA מסויים, שהשתנה לאחר מותו של נוח מוזס, בקורלציה מסויימת להלך הרוח הלאומי.

עיקר הטענות כלפיו הינן סביב הקשר הון-שלטון-עיתון, אווירה שהיום אנו חווים ברמה יומיומית בעיתונות ובמדיה. יש לכך השפעה מהותית על תדמיתו.

העיתון הינו חלק ממערכת עסקית ענפה הכוללת את אתר YNET, חלקים בקבוצת בר-הפצה, חברות בנות רבות בתחומים שונים (לדוגמא ידיעות טכנולוגיה), ועוד.

לעיתון כמה עשרות-אלפי מנויים.

 

1.  הצגת הארגון

2.  הצגת המתחרה המוביל של הארגון וצוות המכירות שלו/אסטרטגיית המכירות שלו

3.  הצגת מערך המכירות (כל המערך הארגוני)

4.  האני מאמין של מנהל המכירות

5.  הצגת תהליך/נושא (התמקדות בצוות או במחלקה)

6.  חזקות בתהליך

7.  כשלים בתהליך

8.  המלצות

70.00 ₪
סוג עבודה:
מצגת
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
1176
היקף עמודים:
11
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.