מנהיגות בארגון בעת משבר הקורונה
א. תיאור הארגון
הארגון עליו תיסוב עבודה זו הינו יחידת שיווק באוניברסיטת בן גוריון. יחידה זו מטרה לקדם את כלל המחלקות והיחידות באוניברסיטה, וזאת דרך סל שירותים נרחב. ליחידה יש עבודה סדורה, והיא גם עורכת תעדוף מחודש של סוגיות שעל סדר היום, לפי העניין ולפי הצורך המחלקתי היחסי. ספציפית, ניתן למנות מספר פעילויות שיווקיות עיקריות במחלקה:
בניית תוכנית שיווקית: היחידה אחראית על בנייה של תכנית שיווקית מפורטת וכוללנית עבור האוניברסיטה, תוך התמקדות במגוון המגזרים במדינה (יהודי חילוני, חרדים, ערבים ועוד). זה כולל למשל ניתוח צרכי מחלקות ויחידות, ביצוע סקרים (סקרי שוק, סקרי בוגרים) ועוד.
ייעוץ, הדרכה וסיוע בשיווק העצמי של המחלקות: היחידה בין היתר מספקת תמיכה וייעוץ באירועים שיווקיים הקשורים לקידום האוניברסיטה במחזור החיים של הנרשמים והלומדים, כגון יום פתוח לתארים ראשונים ולתארים שניים, יום אוריינטציה וכו'. מלבד זו מספקת היחידה ייעוץ בפעילות המחלקתית ברשתות החברתיות ובניהול אתרי המחלקות והיחידות, לדוגמא בפייסבוק, באינסטגרם ואפילו לאחרונה בטיקטוק. כמו כן היחידה מעניקה סיוע בבניית אסטרטגיה שיווקית ליחידות ומחלקות אחרות באוניברסיטה.
סיוע בהכנת חומרים שיווקיים: עבור כל מחלקה ויחידה, היחידה לשיווק מסייעת ליצור פלטפורמות שיווקיות כגון דיוור ודפי נחיתה, ברושורים, רול-אפ, פוסטרים וחומרים שיווקיים נוספים.
1. מנהיגות בארגון בעת משבר הקורונה
א. תיאור הארגון
אתגר 1: הגדלת מספר הנרשמים
אתגר 2: עירור מוטיבציה בעובדים
אתגר 3: העברת כל השיווק למתכונת מקוונת
ב. מנהיגות בקורונה
תיאוריה 1: הטווח המלא של המנהיגות
תיאוריה 2: מנהיגות הסתגלותית
תיאוריה 3: מנהיגות אותנטית
ג. דילמה
ד. תרבות ארגונית
2. רפלקציות
ביבליוגרפיה
נספחים
נספח 1: אירוע מנהיגותי