מחקרי שוק - החברה ביונד מיט

מזהה: 5890
מאמר חם

תאור החברה

ביונד מיט ההחברה ביונד מיט (Beyond Meat) היא יצרנית בשר מהצומח שיוצרת את הגרסה שלה ל-"בשר" ממרכיבים כמו חלבון אפונה, שמן קנולה ומיץ סלק. חברת ההזנק נוסדה ב- 2009 על ידי Ethan Brown. המוצרים הראשונים נמכרו ב- 2012. מוצרי החברה מחקים בשר כל כך מקרוב בטעם ובמרקם שמוצרים שלה מוגשים כעת ברשתות המבורגרים כמו Carl's Jr.  (ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ועוד) ו- TGI Friday.  (ארה"ב, בריטניה). ההמבורגרים של ביונד מיט נמכרים לצד בשר אמיתי במחלוקת מכולת ולא מאוחסנים במקפיאים כמו קציצות צמחוניות מסורתיות  (Daniella Genovese, February 20, 2020). הביקוש הגבוה למוצרי החברה הכפיל פי 4 את המכירות שלה ברבעון השני של 2019 שהסתיים ביוני – וההכנסות עלו עד ל- 67.3 מיליון $ (שירות כלכליסט, 30.07.19-). בשנת 2020 ההכנסות ברבעון הגיעו כבר ל- 100 מיליון $ ויותר, ושווי שוק של הגיע ל־ 9.3 מיליארד $, אך הרווחה למניה נשאר שלילי.

ביונד מיט בישראל מוצרי החברה נכנסו למסעדות ב- 2019. מוצרי החברה מיובאים לישראל על ידי חברת היבוא KAYA. בסוף השנה 2018 נערך שלב פיילוט ומוצרי ביונד מיט נכנסו למסעדות נבחרות בישראל בפריסה ארצית. במקביל, יושגו הבנות עם רשת רמי לוי ולפיהן המוצרים יושקו בסניפי הרשת הקמעונאית הזאת. בנוסף, כבר בתקופה זאת היו מגעים עם רשת שופרסל לשילוב המוצר בסניפים שלה (נורית קדוש, 17.01.19).

 

100.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
כלכלה ומימון | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
1604
היקף עמודים:
7
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.