מדיניות מחירים

מזהה: 2096
מאמר חם

סט בעיות מספר 1

על המחיר של המוצר החדש להיות 20 או 18, בשני המקרים הרווח הוא מקסימלי ב-360

אם עלות הפיתוח היא 10000 על ההכנסות לכסות את ההוצאה:

 

אפס = עלויות קבועות-גודל השוק* אחוז הלקוחות המעוניינים*רווח ליחידה

                   

0 = 100000 –X *0.36*10

0 = 100000 –X *0.45*8

 

 = 27778

 

גודל השוק המינימלי שמצדיק את פיתוח המוצר הוא 27778

 

הגורמים המשפיעים על הנכונות לשלם על מלון והדרך בה הם ישפיעו על קביעת המחיר הם:

האם יש למלון תחליפים? אם המלון במקום בוא אין לו מתחרים או בנישה ייחודית לקוחות יהיו יותר גמישים. ייחודיות ואקלוסביות מגמישים את הלקוח
מה מצב המתחרים? אם יש מתחרים ישירים יש לתמחר בהתאם תוך כדי מודעות אליהם, לקוחות רגישים למחירים כאשר יש מתחרים שניתן להשוות אליהם
האם הלקוח מסוגל להשוות מחירים? אם יש ללקוח אופציה להשוות מחירים למתחרים הוא יהיה רגיש יותר למחיר

25.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
כלכלה ומימון | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2015
מספר מילים:
439
היקף עמודים:
2
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.