הפרסום במדיה החברתית תופס מקום הולך וגדל בעוגת הפרסום הכללית, ובתוכה בעוגת ההוצאות הפרסום על גבי המרשתת. במאי 2005, הרשת החברתית הפופולרית פייסבוק השיקה לראשונה את אפשרות הפרסום בתוך הרשת, כאשר לאחר עשר שנים, ב-2015,הגיעו ההכנסות מפרסום משירות זה ל8.4 מיליארד דולר . ב-2011 ההכנסות מפרסום באינטרנט, עברו בארה"ב את ההכנסות מפרסום בטלוויזיה בכבלים והשתוו להכנסות מפרסום מהשידורים המסחריים (broadcasting television) .
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
סיכום
ביבליוגרפיה