השפעת ההתאמה אישית של פרסום על שעורי הלחיצות ועל שעורי הרכישות באתרים מקוונים

מזהה: 1023
מאמר חם

הפרסום במדיה החברתית תופס מקום הולך וגדל בעוגת הפרסום הכללית, ובתוכה בעוגת ההוצאות הפרסום על גבי המרשתת.  במאי 2005, הרשת החברתית הפופולרית פייסבוק השיקה לראשונה את אפשרות הפרסום בתוך הרשת, כאשר לאחר עשר שנים, ב-2015,הגיעו ההכנסות מפרסום משירות זה ל8.4 מיליארד דולר .    ב-2011 ההכנסות מפרסום באינטרנט, עברו בארה"ב את ההכנסות מפרסום בטלוויזיה בכבלים והשתוו להכנסות מפרסום מהשידורים המסחריים (broadcasting television) . 
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
סיכום
ביבליוגרפיה

175.00 ₪
סוג עבודה:
פרה סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
2798
היקף עמודים:
12
מספר מקורות:
8
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.