הקשר בין תפיסת המחיר ואיכות מוצרי המותג של "רמי לוי" ורמת הנאמנות של הצרכנים

מזהה: 3919
מאמר חם

"רמי לוי שיווק השקמה" 2006 בע"מ הינה חברת קמעונאות העוסקת בעיקר בתחום המזון ואשר נחשבת בקרב ציבור הצרכנים בישראל כרשת השיווק המשפיעה ביותר על הורדת יוקר המחייה בישראל. הרשת  החלה את דרכה בשנת 1976 כחנות קטנה בפאתי השוק מחנה יהודה בירושלים. בעל החנות, רמי לוי, נהג להתלוות לקניות בשוק עם אמו והבחין שלכל מוצר יש למעשה שני מחירים – מחיר קמעונאי גבוה לצרכנים, ומחיר סיטונאי נמוך, ממנו נהנים רק בתי העסק שרוכשים בכמויות. לוי החליט לשנות את המצב לטובת הצרכנים, והביא בשורה חדשה– מוצרים במחיר סיטונאי לצרכנים הפרטיים. ההצלחה הייתה מהירה ובשנת 1981 פתח לוי חנות נוספת בשכונת רמות אלון בעיר, וב-1992 נפתחה חנות הענק הראשונה של הרשת בשכונת תלפיות בעיר. בהמשך הרחיב לוי את פעילותו והקים רשת חנויות במחיר מוזל. בשנת 2007 הונפקה החברה בבורסה. כיום מפעילה הרשת 52 סניפים הפרושים בין נהריה בצפון לבאר שבע בדרום.

המחירים הזולים הם ה-DNA של המותג שלא באים על חשבון החוויה הקמעונאית או איכות המוצרים ובכל זירה בה רמי לוי פועל הוא מתחייב להיות "הזול במדינה", התחייבות המעניקה לו זכות קיום בעיני הצרכנים, והשפעה על הרגלי הרכישה שלהם.

המותג הפרטי:

באוגוסט 2015 השיקה הרשת את המותג הפרטי שלה המונה למעלה מ-2,000 מוצרים בכל הקטגוריות, ממוצרים חד-פעמיים ועד למוצרי חלב ובשר, כאשר מדי חודש מתווספים עוד ועוד מוצרים. 

 

מבוא

סקירת ספרות 

שאלת מחקר והשערות

מתודולוגיה 

ממצאים 

דיון ומסקנות 

מקורות

נספחים 

570.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
תגיות:
כלכלה ומימון | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
9185
היקף עמודים:
51
מספר מקורות:
35
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.