הקשר בין מיזוגים ורכישות לבין ביצועי החברה

מזהה: 3746
מאמר חם

 

רכישות ומיזוגים הם אסטרטגיות פופולאריות בקרב חברות מזה שנים רבות. יש טוענים שלאסטרטגיה זו תפקיד מרכזי לשינוי מבני יעיל בתוך חברות אמריקאיות בשנות השמונים והתשעים של המאה ה-20. כמו כן תחום של רכישות ומיזוגים צובר תאוצה רבה בשנים אחרונות הדבר מתבטא בכמות הרכישות והמזוגים שמתבצעים בין החברות. פרמטר נוסף הוא היקף של עסקאות רכישה ומיזוגים שנעמדים בשנים אחרונות על טריליונים של דולרים ( 2008, Hopkins).

רכישות ומיזוגים תורמים לצמיחה, שגשוג כלכלי וניצול סינרגיה בין החברות של התאגיד על מנת להפחית את העלויות של התאגיד כולו, כמו כן שיפור בביצועי החברות, שיפור באיכות השירות ומוצרים. אלו הנחות עליהם מתבססים רכישות ומיזוגים (גרוס, 2015).

מיזוגים ורכישות חשובים מאוד בעידן גלובליזציה של מסחר וקשרים בינלאומיים. שילוב נכון של מיזוגים בין חברות תתרום לסינרגיה תוך העברת ידע ולהצלחת המיזוגים/רכישות עבור החברות המשתתפות בתהליך זה. מיזוגים בין מדינות תורמים להרחבת החברה לרמה הבינלאומית ותורמים למינופה העסקי ברמה המקומית והבינלאומית כאחד. מיזוגים ורכישות ישפיעו על החברות המעורבות לא רק בהווה אלא גם בעתיד מבחינת הצלחת המיזוג/רכישה או ,לחילופין, בכישלונו ולכן אסטרטגיה שיווקית-עסקית היא היבט חשוב כדי לתרום להצלחת המיזוגים/רכישות בעולם העסקי עבור חברות המעוניינות להתרחב ברמה הבינלאומית Adkins, Denison, & Guidroz, 2011)).

בעבודה זו אדון לגבי השפעת מיזוגים ורכישות בחברות בינלאומיות משפיע על ביצועי החברה.  אשתדל להסביר כיצד משפיעים מיזוגים ורכישות בצורה המיטבית ביותר על ביצועי החברות.

 

מבוא                                                                  
מיזוגים ורכישות 

2.1סוגים של עסקאות בין חברות 
2.2קשיים וחסמים בביצוע מיזוגים ורכישות 
2.3סוגי מיזוגים ורכישות 

סוגי רכישות
סוגי מיזוגים 

ביצועי חברות 

3.1השפעת מיזוגים ורכישות על ביצועי החברות 
3.2אופן מדידת ביצועי חברות 

פרק אינטגרציה 
סיכום ומסקנות 
ביבליוגרפיה 

230.00 ₪
סוג עבודה:
סקירת ספרות
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
3688
היקף עמודים:
14
מספר מקורות:
9
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.