הקשר בין איכות השירות לבין נאמנות לקוחות לחברות אינטרנט

מזהה: 1794
מאמר חם

לאורך העשורים האחרונים גוף הולך וגדל של ספרות עסק במושגים "איכות השירות" (Alexandris, Kouthouris, & Meligdis, 2006) ו"נאמנות לקוחות" כלפי ארגונים (Bowen & Chen, 2001; Liao, & Wu, 2009; Raman, 1999; Richheld & Sasser, 1990; Uncles, Dowling, & Hammond, 2003). בקצרה, נאמנות לקוחות מוגדרת כעמדה המעצבת את הקשר או מערכת היחסים של אינדיבידואלים עם מותגים, ארגונים, חברות וכדומה. נאמנות באה לידי ביטוי בהתנהגות ה"גלויה" של הלקוחות, כמו למשל, היקף הצריכה והקנייה של מוצרים שירותים מחברה או ארגון נתונים (Keiningham, Vavra, Aksoy, & Wallard, 2005). ‏להבדיל מכך, מונח איכות השירות מוגדר כנגזרת של השוואה בין ציפיות הלקוח לרמת השירות שיקבל מחברה או בית עסק, לבין עמדותיו כלפי רמת השירות הממשית לה הוא זכה במציאות (בפועל) מאותו בית עסק (Cheng & Yeung, 2008).

מחקרים רבים אשר נערכו עד כה בחנו את הקשר בין איכות השירות לבין נאמנות הלקוחות כלפי הארגון (Alrousan, & Abuamoud, 2013; Cheng & Yeung, 2008; Wu,).  קשר זה בין איכות השירות ונאמנות הלקוחות לארגון נבחן בהקשרים שונים, לרבות בתי מלון  (Bowen & Chen, 2001) וחברות אשראי (Host & Knie-Andersen, 2004). בעוד שמחקרים קודמים רבים כבר בחנו את הקשר בין איכות השירות לבין תחושת מחויבות לקוחות כלפי ארגונים (Trimetsoontorn, Satsanguan & Fongsuwan, 2014), עד כה, סקירה בספרות מעלה כי עד כה לא נערכו מחקרים אמפיריים אשר בחנו את הקשר בין גורמים אלו בזירה של ישראל ובהקשר של חברות אינטרנט.

.1 תמצית

2. מבוא

3. סקירת ספרות

                3.1 נאמנות לקוחות

                3.2 החשיבות המיוחסת לנאמנות לקוחות

                3.3 איכות השירות

                3.4 החשיבות המיוחסת לאיכות השירות

                3.5 הקשר בין איכות השירות לבין נאמנות לקוחות

                3.6 מטרות והשערות המחקר

4. שיטה

                4.1 משתתפים

                4.2 הליך המחקר

                4.3 כלי המחקר

                4.4 מערך המחקר

5. תוצאות

6. דיון

7. ביבליוגרפיה

8. סיכום ומסקנות

9. נספחים

נספח 1. שאלון המחקר

 

                                                                                                                    

רשימת לוחות

לוח 1

לוח 2

 

רשימת תרשימים

תרשים 1

415.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
אינטרנט | מנהל עסקים כללי | תקשורת
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
6647
היקף עמודים:
28
מספר מקורות:
20
נספח נתונים:
יש
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.