"חופשי בספורט" מבקש להביא את מודעות הספורט בקרב ילדים ובני נוער. משבר הקורנה שעבר ועדיין עובר על העולם ריתק את אלפי מבוגרים, ילדים ובני נוער אל המסכים. ילדים ובני נוער עברו למצב "שכיבה ישיבה" ברוב שעות היום. מצב זה גרם וגורם להשמנה, לניוון, לעייפות. פחות משחקים על הדשא, ויותר ישיבה ואכילת חטיפים. סקרים שנערכו על ידי ארגון הבריאות העולמי גילה כי אחד מתוך חמישה לא עוסק פעילות גופנית. במגזר הערבי ובאוכלוסיות המוחלשות המצב חמור יותר.
נראה כי ככל שהילדים גדולים יותר, כך הם עוסקים פחות בספורט. ככל שהגיל עולה כך כמות הזמן של רביצה מול הטלוויזיה, המחשב ואוכל גדלה. בני הנוער והילדים מבינים את החשיבות בביצוע פעילות גופנית, והיו עושים זאת אם היה להם יותר דחיפה/ מוטיבציה לעשות זאת. ילדים ובני נוער שכן עוסקים בספורט עושים זאת בעיקר משום שהחברים שלהם עוסקים בספורט. במגזר הערבי פחות ילדים מבלים בגני השעשועים, מגרשי משחקים ואולמות ספורט. כך עולה ממחקר שנערך בשנה שעברה על ידי משרד הבריאות והרווחה. ילדים במצב סוציו אקונומי נמוך וגם גבוה עושים פחות ספורט, ממה שהיו עושים לפני חמש שנים לצורך העניין (בר יוסף, 2019).
לכן מצאנו כי לעסק שלנו ערך חברתי בריאותי רב. פעילות גופנית צריכה להיות חלק בלתי נפרד משגרת החיים של ילדים ובני נוער צעירים. המטרה העיקרית היא להיות חלק מתוך מהפך תודעתי בכל הקשור לספורט.
תקציר מנהלים
תיאור העסק
המודל העסקי
תיאור השוק, אסטרטגיה ותוכנית שיווקית
טקטיקה שיווקית
ניתוח SWOT
תפעול, ארגון וכוח אדם
התוכנית הפיננסית
סיכום
רפלקציה
מקורות
נספחים