דיגיטל מגמות ויישומים - בית הקפה ׳תמול שלשום׳

מזהה: 4839
מאמר חם

חלק א׳ – תיאור הארגון

׳תמול שלשום׳ הינו בית קפה אשר נפתח בשנת 1994 בנחלת שבעה, אשר קרוי על שמו של ספרו המפורסם של ש״י עגנון. המקום פועל בשלושה כובעים עיקריים. מסעדה ובית קפה, הנחשבים לאחד המקומות הנחשבים (שאף צוין במגזין ׳לונלי פלנט – Lonely Planet). ספרייה – כלל המסעדה מוצפת בספרים מיד שנייה, שיכולים ואף מוזמנים הסועדים לשבת ולקרוא בהם, להוסיף משלהם ואף להשאיל. בית אירועים – המסעדה פועלת באופן שוטף כמקום מפגש לכנסים אינטימיים בעיקר בנושאי ספרות, אך גם תיאטרון, הופעות חיות וכדומה.

ניתן לחלק את קהל היעד של המסעדה ובית הקפה לשלושה עיקריים. הראשונה, תושבי העיר, בכל הגילאים, המבקשים להיות נוכחים בקהילה העוסקת בספרות יפה המתמקדת בספרות עברית. השנייה, מבקרים מהארץ ומחו״ל, המבקשים לחוות חוויה קולינארית ירושלמית אותנטית. בעוד שקהל היעד הראשוני מתמקד בקהל ירושלמי מעורבב, במעמדים סוציו-אקונומיים שונים, בעלי או נטולי רקע דתי, ובגילאים שונים, קהל היעד השני יותר הגמוני, ומתמקד במעמד בורגני ומעלה, בעלי אופי קוסמופוליטי. לבסוף, קהל היעד השלישי הינם שוחרי ספרות ואוהבי תרבות, אשר מגיעים במיוחד לטובת אירועים אשר מעניינים אותם. ההופעות החיות הינם בעברית, ולכן ניתן לומר כי קהל היעד המרכזי של פן זה בבית העסק הינו שילוב של תושבי העיר ותושבי ישראל הבוחרים להגיע לירושלים, אם במיוחד למסעדה או לצורך עסקי או בידורי.

מסעדת ׳תמול שלשום׳, למרות המראה הישן והאותנטי שלה, פעלה באופן יחסי בשלב מוקדם עם רשת האינטרנט כדי לפרסם את המסעדה, את הספרייה ואת האירועים במקום. לכן, לטעמי,  ניתן להגדיר שלושה יעדים מרכזיים שמטרתם להגביר את כוונות הרכישה של שלושת קהלי היעד שתוארו:

25.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אינטרנט | מנהל עסקים כללי | מערכות מידע
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
1953
היקף עמודים:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.