סעיף 4 – עקרונות בניסוח האסטרטגיה של החברה, האם השתמשה בעקרון Trade Off, האם יש התאמה בין כל פעילויות החברה כך שהן תומכות אחת בשנייה?
האסטרטגיה של החברה מנוסחת על ידי פניה ללקוח "תבוא ונארגן אותך". מכאן שהיא פונה ללקוח הצעיר בגילו או ברוחו. לא בהכרח ללקוח עסקי מכובד ומעונב שיודע מה הוא רוצה, אלא לקוח שבא לקבל הדרכה איך להתלבש, ויותר מזה – הוא כביכול מבקש שילבישו אותו שם. זוהי תפיסת הלקוח שנראית מפרסום החברה. מצד שני מודגש בכרטיס הפייסבוק של החברה כי היא עונה על כל צרכי האופנה של גבר, ויכולה לספק לו גם בגדים מכובדים לנסיעה ללונדון.
כיצד זה מתבטא בפעילות של החברה - החברה עובדת במכירות של ג'ינס ובדים אחרים לגברים במותג שנקראMANIA JEANS . בגדי יום ובגדי ערב. הבגדים בחברה משתנים לפי מגמות בשוק האופנה וטעמי הלקוחות. החברה, ששמה אור מאניה, נחשבת חדשה ומובילה בתחומה ויש לה 54 סניפים.
מלבד בגדי ג'ינס ובדים אחרים, מכנסים וחולצות, החברה מוכרת גם נעלים, גרבים, חגורות, עניבות פרפר, ארנקים, כובעים ספורטיביים ושעונים.
מה שעומד מאחורי זה הוא להלביש את הגבר שבא לחנות ולדאוג לו מכף רגל עד ראש, כולל שעון. נראה בעקרון שכל פעילויות החברה תומכות אחת בשנה ושמטרתה להוציא גבר לבוש ומאורגן מחנויותיה. מוסיפים לגבר גרביים מתאימות, חגורה מתאימה, שעון לטעמו והוא יוצא ממש לבוש ומאובזר מהחנות.