איקאה כצורת התמודדות עם משבר תקשורתי בתקופת מגפת הקורונה

מזהה: 6614
מאמר חם

המשבר שיוצג במסגרת טקסט זה יתמקד בחברת ׳איקאה׳, חברה בינלאומית לריהוט וכלי בית, אשר פתחה בשנת 2001 בשיטת זכיינות, את הסניף הראשון שלה בישראל, ומאז פותחת אחת לכמה שנים, סניף נוסף. משבר תקשורתי מתאפיין בשני מוקדי ביקורת, אשר דווקא מוקד הביקורת השני, הוא המשמעותי יותר, כנגד משרד הבריאות, והעומד בראשו, יעקב ליצמן. לכן, ניתן לציין מספר מצומצם אך משמעותי של שחקנים העומדים בראש משבר תקשורתי זה. מתיו ברונפמן, בעלי הזכיינות באיקאה. יהודי חרדי קנדי עשיר, אשר היחסים בינו לבין הציבור הישראלי, כבר חווה עליות ומורדות, נוכח הפער הקיים בין אורח חייו לאורח חייו של קהל הצרכנים העיקרי שלו בישראל. יעקב ליצמן, הינו דמות יוצאת דופן, של אדם אשר החזיק בתפקיד שר הבריאות במשך שנים, במסגרת הסכם פוליטי. בעוד שחוסר היכרותו עם המשרד עליו הופקד אינו חריג במפה הפוליטית, אורח חייו החרדי, ובעיקר כפיפותו הבלעדית לחסידות גור, אשר נחשבת לחסידות הגדולה ביותר בישראל, ואף אחת מהמחמירות בענייני הלכה. החסידות מאופיינת בשליטה מוחלטת של האדמו״ר (המנהיג הרוחני), ובהשפעה רבה על הסדר הפוליטי בישראל.

תחילתו של המשבר הינו עם קביעת מדיניות החזרה של המשק לפעילות (עת דעיכתו של הגל הראשון והחלש של מגפת הקורונה בישראל) באפריל 2020, אזי הוחלט כי איקאה, לצד חברות נוספות, יוכלו לפתוח את שעריהם מחדש. 

140.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אינטרנט | אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי | קורונה | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
2276
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.