Deep Breeze - ניתוח מקרה

מזהה: 5044
מאמר חם

על מנת לבחון את תהליך פיתוח המוצר של VRI שהתנהל בdeep breeze  ולתאר את התפתחות החברה לאורך השנים בהקשר של מודל פיתוח מוצר חדש המוצע על ידי הספרות התיאורטית, ראשית יש להציג את המודל הבסיסי של פיתוח מוצר חדש. המודל התיאורטי הבסיסי בנוי מחמישה שלבים:

1. זיהוי הזדמנויות עסקיות: העלאת רעיונות המספקים פתרונות לבעיות קיימות, מוצרים המהווים פתרונות חדשים וטובים יותר מאלו הקיימים בשוק או מוצרים חדשים לגמרי. בחינה ודירוג של הרעיונות ובחירת הרעיונות המובילים להמשך עבודה עליהם;

2. פיתוח קונספט: בחירת הזדמנות עסקית אחת והעלאת פתרונות כמוצרים אפשריים. הפיכת הרעיונות הכלליים למוצרים אפשריים ;

3. הערכת הקונספט/פרויקט: הערכה של הרעיונות שהוצגו בשלב הקודם מבחינה טכנית, כלכלית ושיווקית. דירוגם ובחירת רעיון אחד או שניים למעבר לשלב הבא אחרי אפיון ברור של המוצר, בניית תוכנית אסטרטגית, גיוס צוות וקביעת תקציב;

4. פיתוח: משימות בהיבט הטכני- קביעת העיצוב, הבנה ושכלול של תהליכי הייצור, יצירת אבטיפוס והתחלת ייצור לטובת מבחני ניסיון ראשונים. משימות בהיבט השיווקי- הכנת תכנית מפורטת כולל מיתוג, אסטרטגיית השיווק ועוד;

115.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
1891
היקף עמודים:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.