תכנית עסקית- CC APP - אפליקציה לניהול לידים וקשרי לקוחות

מזהה: 3259
מאמר חם

סיסי יודעת ליצור כ 10,000 ₪ רווח גולמי חודשי על כל 1,000 משתמשים!

ההזדמנות של סיסי:

ההזדמנות של סיסי לפרוץ טמונה הן במודל עסקי חדשני בתחום האפליקציות וכן באסטרטגיה שיווקית שמטרתה לצבור בסיס משתמשים בעל ערך לסיסי ולא ליצור מרוץ אחר בסיס משתמשים רחב שאינו מתורגם להכנסה.

 

סיסי תספק ערך אמיתי בחינם בכך שתעשה את עבודת ניהול הלקוחות עבור המשתמש.
מודל רווחיות שלב א: יוצעו למשתמשי סיסי שני שירותים קבועים בעלי ערך כספי:
א. רכישת לידים חמים (נוסח ראשוני: יוסי  מגבעתיים דיווח כעת כי הוא רוצה הצעת מחיר לייצוג עו"ד במקרקעין וכו'. תרצה את מס' הטלפון שלו?)

  ב. דיוור SMS: יוצעו למשתמש דיוור מבצע 

החודש/השבוע, ברכת שנה טובה וכו' למאגר הלקוחות שצברה עבורו סיסי.

מודל רווחיות שלב ב: העמקת פעילות: פיתוח רשת חברתית מקצועית אליה יועברו כלל המשתמשים לפעילות ובה ימכרו שטחי פרסום ויוספו שירותי קצה ללקוחות קיימים.

 

תקציר מנהלים

1.1.             ההזדמנות של סיסי

1.2.             ההשקעה הנדרשת

1.3.             תחזית פיננסית

תוכן עניינים

תיאור השוק

2.1.             השוק בישראל

2.2.             השוק במדינות ה - OECD

2.3.             גידול אוכלוסיית העסקים

תיאור המיזם

3.1.             בעלי המיזם

3.2.             חזון 

3.3.             תחום עיסוק החברה והשוק בו היא פועלת

3.4.             המענה לצרכי השוק

ניתוח הסביבה העסקית

3.5.             ניתוח ממד חיצוני- מקרו 

3.6.             ניתוח ממד חיצוני- מיקרו

3.7.             ניתוח ממד פנימי 

3.8.             תיאור קהל המטרה

3.9.                    SWOT

אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה תפעולית

אסטרטגיית חדירה לשוק

מודל עסקי

תחזית כלכלית

הנחות לתחזית הכלכלית

הכנסות

שיעור המס

ניתוח כדאיות

סיכום

310.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
4939
היקף עמודים:
25
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.