סיסי יודעת ליצור כ 10,000 ₪ רווח גולמי חודשי על כל 1,000 משתמשים!
ההזדמנות של סיסי לפרוץ טמונה הן במודל עסקי חדשני בתחום האפליקציות וכן באסטרטגיה שיווקית שמטרתה לצבור בסיס משתמשים בעל ערך לסיסי ולא ליצור מרוץ אחר בסיס משתמשים רחב שאינו מתורגם להכנסה.
סיסי תספק ערך אמיתי בחינם בכך שתעשה את עבודת ניהול הלקוחות עבור המשתמש.
מודל רווחיות שלב א: יוצעו למשתמשי סיסי שני שירותים קבועים בעלי ערך כספי:
א. רכישת לידים חמים (נוסח ראשוני: יוסי מגבעתיים דיווח כעת כי הוא רוצה הצעת מחיר לייצוג עו"ד במקרקעין וכו'. תרצה את מס' הטלפון שלו?)
ב. דיוור SMS: יוצעו למשתמש דיוור מבצע
החודש/השבוע, ברכת שנה טובה וכו' למאגר הלקוחות שצברה עבורו סיסי.
מודל רווחיות שלב ב: העמקת פעילות: פיתוח רשת חברתית מקצועית אליה יועברו כלל המשתמשים לפעילות ובה ימכרו שטחי פרסום ויוספו שירותי קצה ללקוחות קיימים.
תקציר מנהלים
1.1. ההזדמנות של סיסי
1.2. ההשקעה הנדרשת
1.3. תחזית פיננסית
תוכן עניינים
תיאור השוק
2.1. השוק בישראל
2.2. השוק במדינות ה - OECD
2.3. גידול אוכלוסיית העסקים
תיאור המיזם
3.1. בעלי המיזם
3.2. חזון
3.3. תחום עיסוק החברה והשוק בו היא פועלת
3.4. המענה לצרכי השוק
ניתוח הסביבה העסקית
3.5. ניתוח ממד חיצוני- מקרו
3.6. ניתוח ממד חיצוני- מיקרו
3.7. ניתוח ממד פנימי
3.8. תיאור קהל המטרה
3.9. SWOT
אסטרטגיה עסקית
אסטרטגיה שיווקית
אסטרטגיה תפעולית
אסטרטגיית חדירה לשוק
מודל עסקי
תחזית כלכלית
הנחות לתחזית הכלכלית
הכנסות
שיעור המס
ניתוח כדאיות
סיכום