1.תיאור הצורך
נעלי עקב הינם פריט אופנתי המשמש רבות מהנשים בעולם המערבי החל מהמאה ה – 19 ועד היום. הנעליים מעוצבות בצורה של הגבהת החלק האחורי של הנעלכך שמתקבל בחוש הראייה אשליה כי הרגל ארוכה ורזה. בנוסף, הגבהת רגלי האישה מבליטה בהן את החזה ואת האגן. נעלי עקב משמשות נשים למגוון רחב של שימושים. באירועים שונים נעלי העקב משמשות לנתינתמראה אופנתי ומושך לאישה. לנשים המשמשות כבעלי תפקידים שונים, כגון: דיילות, שירות ומכירה, תפקידים ייצוגיים ואף נשים המכהנות כמנהלות בתפקידים בכירים נעלי העקב משמשות למראה שירותי ועונות על הצורך להופעה נאותה ורישמית. יתרונם[1] של נעלי העקב שהם יוצרים צורת עמידה זקופה ואיתנה לאישה ובנוסף נעלי עקב אף מחזקים את שרירי הירכיים ורצפת האגן. לעומת זאת, לצד ההיתרונות של נעלי העקב קיימים גם חסרונות בולטים. נעלי העקב גורמים לכאבי רגליים וכאבי גבבעת עמידה ממושכת. כאב זה מתגבר ככל שנעלי העקב גבוהות יותר מאחר וכובד המשקל של גוף האישה נשען על העקב ומכביד על הרגליים. קיימים מספר חסרונות נוספים ללבישת נעלי עקב לזמן ממושך:
כאבי צוואר וכתפיים – בעקבות העמסת כובד הגוף על העקבים נוצרת שחיקה של הסחוסים בברכיים. כמו כן, רקמות הברך והירך מתקצות ונוצרים שינויים בתנוחת השכמות והכתפיים שיוצרים כאבים באזור הצוואר והכתפיים.
1. תיאור הצורך
2. המיזם – מענה לצורך
.3 המודל העסקי
4. ניתוח השוק והסביבההתחרותית
5. פוטנציאל עסקי
6. ניתוח מתחרים והסביבה
7. הצגת היתרון היחסי
8. אסטרטרגיית השיווק
8.1 המוצר Proudct
8.2 מחיר Price
8.3 הפצה Place
8.4 קידום מכירות Promotion
9. דוחות פיננסים