יבוא תה בריאות ייחודי - פיתוח ערוצי שיווק ייחודיים

מזהה: 2129
מאמר חם

מבוא
תאור המיזם החדש

מהות הפרוייקט ותוכנית העבודה המפורטת הנגזרת הינה יבוא תה בריאות ייחודי. המיזם יתמקד בפיתוח ערוצי שיווק ייחודיים והוא יפנה לקהל יעד ממוקד וזאת במטרה להבטיח חדירה יעילה  ומהירה לשוק בטווח קצר ובמינימום עלות.

במסגרת זו בכוונת המיזם לייבא את מוצרי  Traditional Medicinals הקנדית ולקדם את תחום הקפסולות.

מהות המוצר

עולם התה מורכב משתי משפחות מרכזיות:

חליטות תה - תה הינו חליטה של עלי הצמח Camellia Sine sis.
תה צמחים        .Herbal Tea

 

מקורו של התה הוא בסין. התה הובא למדינות המערב על ידי סוחרים הולנדים בסביבות 1610. תה הוא המשקה הנצרך ביותר בעולם אחרי מים.

דרכי העיבוד של עלי התה, הכוללים, בין היתר, חמצון מבדילים בין סוגי התה השונים:

תה לבן  –חליטה של ניצנים ועלים צעירים העוברים חימצון מינימלי, כך שנשמר ריכוז גבוה מתכולת החומרים הפעילים.
תה ירוק – תה ירוק הוא חליטה של עלים בוגרים יותר, העוברים תהליך חימצון ארוך יותר מזה של התה הלבן, ולכן מכילים רמות גבוהות חומרים פעילים המצויים בעלי התה.
תה אוּלוֹנג (oolong)   –עלי התה עוברים תהליך חימצון רב יותר מאשר תה לבן ותה ירוק,
תה שחור – עלי תה המיועדים להיות תה שחור עוברים תהליך חימצון מלא, דבר שמוביל לכך שהוא מכיל מרכיבים נוספים.

התה ידוע כבעל תכונות ריפּוּי שונות. ברפואה הסינית המסורתית השתמשו בתה כתוסף בריאות וכחומר בעל סגולות ריפוי. 

 

1...... תקציר מנהלים

2...... מבוא

2.1........ תאור המיזם החדש

2.2........ מהות המוצר

2.3........ יתרון יחסי 

3...... שוק התה בישראל

3.1........ שוק התה

3.2........ סביבה עסקית

3.3........ ניתוח הענף

4...... ניתוח SWOT

4.1........ חוזקות

4.2........ חולשות

4.3........ הזדמנויות

4.4........ איומים

4.5........ סיכום

5...... אסטרטגיה עסקית ושיווקית

5.1........ מטרות ויעדים אסטרטגיים

5.2........ אסטרטגיה עסקית

5.3........ אסטרטגיה שיווקית

5.4........ תמהיל השיווק

5.5........ תחזית עסקית

6...... תוכנית תפעול וארגון

6.1........ כוח אדם  

6.2........ המבנה הארגוני

7...... סיכונים עיקריים ואלטרנטיבות למענה

8...... ביבליוגרפיה ומקורות

9...... נספחים

315.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2015
מספר מילים:
5008
היקף עמודים:
28
מספר מקורות:
15
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.