רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ - ניתוח פיננסי והערכת שווי

מזהה: 1413
מאמר חם

עבודה זו כוללת ניתוח הדוחות הכספיים של חברת רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ (להלן: "החברה או "רמי לוי""). העבודה תתמקד במספר היבטים עיקריים:

סקירת הענף העסקי שבו פועלת החברה (ענף קמעונאות המזון), יצוין כי ענף זו כולל מספר חברות ציבוריות ומאופיין ברגישות יחסית לשינויים רגולטוריים, כמו העלאת שכר המינימום (רוב עובדי החברה מועסקים בשכר מינימום), חוק המזון, וחוקים צרכניים שונים.  עם זאת, יש לציין שבשונה ממרבית ענפי הצריכה השונים, ענף קמעונאות המזון כמעט ואינו מושפע ממצב המשק שכן הביקוש למוצרי מזון הינו קשיח יחסית למוצרים אחרים. לחברה שוק פעילות משני שאינו מהותי לפעילות החברה- שוק התקשורת הסלולארית, החברה, באמצעות חברות בנות שלה, משווקת שירותים סלולריים ומכשירים ניידים ללקוחות קצה.
ניתוח לעומק של פעילות החברה המאפיינים המיוחדים של החברה בתוך הענף, אסטרטגיה עסקית, כיווני צמיחה והתמודדות של החברה בתחרות הענפית, כולל ניתוח SWOT.
ניתוח פיננסי של הדוחות הכספיים של החברה תוך כדי התמקדות ביחסים פיננסים שונים לפי הדוחות השונים של החברה, הדוח על המצב הכספי, הדוח על הרווח הכולל והדוח על תזרים המזומנים. ניתוח פעילות החברה וניתוח דוחותיה הכספיים יעשה בהשוואה לחברה אחרת הפועלת בענף - חברת ויקטורי בע"מ.

חלק נוסף של החברה יהיה הערכת שווי שנבצע, על פי מתודת ה-DCF שהינה היוון של תזרימי המזומנים העתידיים של החברה.  נראה כי הערכת השווי שלפי שיטת ה-DCF נותנת לחברה ערך גבוהה יותר מאשר תמחור השוק, זאת בעקבות פוטנציאל הצמיחה הגבוה של החברה כפי שרואים מהשנים הקודמות, להערכת השווי תיווסף טבלת ניתוח רגישות, בעזרתה נוכל לראות כיצד תיראה הערכת השווי אם המשתנים העיקריים כמו שיעור ההיוון ושיעור הצמיחה של האוכלוסייה ישתנו.

מבוא

ניתוח הסביבה העסקית

ניתוחS.W.O.T.

ניתוח מאזן ואיתנות פיננסית (באלפי₪) 

ניתוח רווח והפסד (באלפי₪) 

ניתוח דוח תזרים מזומנים (באלפי₪)

יחסים פיננסים.

חיזוי קשיים פיננסים.

סיכום הניתוח הפיננסי

הערכת שווי 

סיכום

נספח א' – מאזני החברות

נספח ב' – חומרים נוספים

 ביבליוגרפיה

415.00 ₪
סוג עבודה:
עבודת גמר
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
כלכלה ומימון | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
6644
היקף עמודים:
55
מספר מקורות:
3
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.