העבודה הנוכחית תתמקד בעריכת גיוס ומיון ארגוניים לצד ניהול משמעת, הוגנות וזכויות העובדים למול זכות הקניין של המעסיק. זאת, באמצעות חקר ארוע משנת 2012 שבו נסגר מוקד שירות של נשים חרדיות בחברת '013 נטוויז'ן' לאור התפטרויות והיעדרויות מואצות של עובדות לצד פגיעות הדדיות חוזרות במערכת היחסים שבין המעסיקים לעובדות.
לשם מתן תמונה הולמת של האירוע וניתוחו, יוצג תחילה תיאור מפורט של השתלשלות הדברים, לאחר מכן יוצג רקע תיאורטי רלוונטי אשר ידון בנושאים הארגוניים האמורים ולאחר מכן יוצג ניתוח של האירוע המתבסס על פרטיו ועל סקירת הספרות שנלקטה מן הספרים הרלוונטיים והעדכניים בתחום ניהול משאבי האנוש.
לפני כ-5 שנים, בשנת 2011, הקימה חברת '013 נטוויז'ן' מוקד שירות לקוחות,הנוסף למוקד הראשי בחיפה, בפארק התעשייה 'אפק' שעל יד ראש העין. מוקד זה מוקם בבניין שברשות החברה שכלל מחלקות נוספות, כמו גבייה וקשרי לקוחות, שפעלו במקום קודם לכן. המוקד היה ייחודי מסוגו ויועד לבנות ונשים מן המגזר החרדי המתגוררות בבני ברק ובאלעד, לאור מענקים שניתנו למעסיקי נשות המגזר כדי לקדם את השתלבותן של הנשים החרדיות בתעסוקה. גיוס הבנות נערך על ידי סוכנות התעסוקה הפרטית 'פוטנציאל' העוסקת בגיוס נשים חרדיות למוקדים שירות ומכירות מגוונים. תהליך הגיוס בוצע באמצעות פרסום ממוקד, הסברה ותיאור התפקיד ודרישותיו על ידי נציגת 'פוטנציאל' ומרכזי הערכה– אשר בוצעו על ידי צוות משאבי אנוש בחברת 'נטוויז'ן' למועמדות הרלוונטיות. בהמשך, הבנות שהתקבלו למשרות השירות החלו לעבוד בחברה, כאשר החודש הראשון לעבודתן כלל קורס הכשרה אינטנסיבי. תהליך הגיוס התבצע בארבע פעימות, במהלך חצי שנה, כאשר בכל פעם התקבלה קבוצה חדשה של 10-12 בנות.