מוקד השירות והמידע של משרד המשפטים - שינוי ארגוני

מזהה: 5400
מאמר חם

תיאור הארגון

מוקד השירות והמידע של משרד המשפטים, אשר נמצא בהר חוצבים בירושלים, הוקם בשנת 2010 ומאז נותן שירות ל-5 יחידות עיקריות: רשם החברות, רשם העמותות, הסיוע המשפטי, אגף רישום והסדר מקרקעין ויחידת הרשם לענייני ירושה. המענה ניתן ללקוחות המשרד המורכבים מאזרחים, עורכי דין, רואי חשבון, נציגי ארגונים שונים (כגון: מנכלים, בעלי מניות ) וכדומה.  המוקד נועד להנגיש את המידע על השירותים הניתנים ביחידות השונות בשפת הלקוח, תוך תיאום ציפיות על התהליך.

השירות ניתן באמצעות מענה טלפוני ועבודת בק אופיס הכוללת בתוכה מענה למיילים ופקסים של לקוחות, תיוגים מסמכים לתיק הלקוח, ושליחת מסמכים ללקוח.

כמו כן מרכז זה מסייע גם ללשכות במחוזות השונים בעבודתם על ידי פתיחת תיקים ללקוחות המעוניינים בעורך דין במחלקת סיוע משפטי, לצורך בחינת זכאותם. ובדיקת בקשות לצו ירושה או צו קיום צוואה אשר מוגשות לרשם לענייני ירושה. 

מטרות העל של מוקד השירות הינן  מתן מענה שירותי, מקצועי, מהיר, זמין, קצר ופשוט עם דגש על הנגשת המידע על מנת ליצור מוכנות לקוח מלאה לפגישה, להגשת בקשה, למילוי טופס וכדומה.

בנוסף למחלקות הנותנות שירות ללקוח, המרכז כולל בתוכו מחלקת גיוס והדרכה, מחלקת שכר, מחלקת בקרה ואיכות ומחלקת אינטרנט כאשר כל המחלקות הנ"ל עובדות בחלל משותף בחלל זה, לכל מחלקה אזור ישיבה קבוע , בתוך אזור  זה הנציגים יושבים ללא הבדל  דת, גזע, ומין , ולשפה בה הם נותנים את השירות.

175.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
התנהגות ארגונית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
2850
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
3
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.