טימברלנד - שינויים ארגוניים

מזהה: 7357
מאמר חם

חלק א' – ניתוח המקרה והמנהלים תוך התייחסות להיבטים הבאים:

רקע קצר על הארגון/חברה/מדינה שבה פעל

טימברלנד קמה בשנת 1962 בבוסטון. תחילה החברה פיתחה שיטה ייחודית ליצירת נעליים עמידות למים, הראשונות מסוגן בעולם. ההצלחה הייתה מסחררת אך המחיר היה יקר ביחס לשוק ואף נראו דומות לנעליים אחרות. החברה החליטה למתג את עצמה ובכך להעלות את השווי. עם הזמן החברה ייצרה גם נעליים נוחות לסירות ולהליכה ופנתה לשווקים נוספים. בנוסף, החברה ייצרה קו אופנה בתחום הבגדים כדי ליצור השלמה לנעליים, וכן נעלי הליכה. בשנת 1995 טימברלנד אמנם הגיעה לרווחים יפים, אך לא הצליחה לספק את התחזיות הפנימיות. לאחר שינוי בהעדפות הצרכנים הצליחה טימבלרנד לצאת מהמשבר על ידי יצירת קו עירוני ששימר את מיקוד החברה בנעל המשלבת ביצועים טובים עם אופנה אורבנית. בנוסף, טימברלנד הינה חברה פעילה בקהילה, וגם בשנותיה הקשות התמידה בהתנדבות ע"י עובדי החברה. החברה השקיעה בזמן העובדים ואף שילמה להם על כך, ובכך הוסיפה ותרמה לחברה שעות עבודה רבות. התרומה לחברה גם באה לידי ביטוי על ידי שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה. החברה הבינה שצרכי השוק בנעליים משתנה מקבוצה לקבוצה, וחיפשה כל הזמן כיצד לבדל את עצמה מחברות אחרות. החברה עברה מספר שינויים על מנת להתאים את עצמה לצרכים המשתנים. 

230.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
התנהגות ארגונית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
3680
היקף עמודים:
9
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.