התנהגות ארגונית - חברת ווסטרן יוניון

מזהה: 2568
מאמר חם

ווסטרן יוניון, חברה המובילה בתחום שירותי תשלום גלובליים ומסייעת לאנשים ועסקים בעברת כספים במעל 200 מדינות בעולם. בשנת 2015, החברה העבירה מעל 150 מיליארד $ דולרים עבור לקוחות הצרכנים והעסקים שלה. (Western Union)

ווסטרן יוניון נוסדה ב-1851, ע"י קבוצת משקיעים והמייסדים  חירם סיבלי (Hiram Sibley), סמואל ל. סלדן (Samuel L. Selden)  כאשר בתחילת דרכה החברה הציעה שירותי טלגרפיה. במרוצת הזמן פרסה החברה קווי טלגרף אשר חצה את ארה"ב מחוף לחוף.

בשנת 1861 נוצר הקו הטלגרף הבין יבשתי הראשון ויצרה מונופול תקשורתי בארה"ב. במלחמת העולם הראשונה, השירות של ווסטרן יוניון שימשו את הצבא ואת האזרחים כאחד.

המברקים היו שימושיים בתנועת החיילים, הפצת האספקה, תקשורת והעברת כספים בין אנשי השירות ובין הנשים והמשפחות שלהם. (Marquis, 2009).

במהלך השנים עברה החברה שינויים טכנולוגים רבים, מתחילת דרכה בטכנולוגיית  הפקסימיליה, שידור במיקרוגל ועד לווייני תקשורת. החברה נחשפת לשינויים טכנולוגים ולצורך התאמתה לצורכי השוק המשתנים החברה  השקיעה המון בהתאמתה לדינאמיות הטכנולוגית במהלך שנות השמונים חלה ירידה ברווחיות החברה ועליה בחובותיה כתוצאה מהצורך להדביק את הקצב של בשינויים הטכנולוגים החלים בעידן זה.

לאחר הרבה שנים של חוב מצטבר ורביות הכריזה החברה על פשיטת רגל בשנת 1993 ובעקבות זאת היא נרכשה לימים ע"י First Data Corporation , חברת תשלום ומסחר אלקטרוני המספקת בין היתר כרטיסי אשראי נטענים ושיקים אלקטרונים.

בשנת 2006 הכריזה החברה על התנתקותה מחברת האם First Data Corporation  והחלה בתהליך ההגדרה כחברה עצמאית, כחלק התהליך זה היה יצירה של תוכנת אחריות חברתית תאגידית בשם " Our World, Our Family".

 

חברת ווסטרן יוניון

תרבות ארגונית וערכיה המרכזיים

סוג האסטרטגיה שגובשה בחברה, והערכה של מידת התכליתיות של היישום

תפקיד המנכ"ל והשפעתו על תפקוד ותכליתיות ארגונית של החברה

מסקנות והמלצות

ביבליוגרפיה

220.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
התנהגות ארגונית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
3518
היקף עמודים:
13
מספר מקורות:
7
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.