HYFIT הינה חברת סטארט-אפ בתחום טכנולוגיית ספורט, שהחלה את צעדיה הראשונים לפני כ-5 שנים. החברה מפתחת מוצרי כושר "חכמים", המאפשרים לאנשים להתאמן מכל מקום. לדוגמא לחברה יש מולטי-טריינר חכם, הכולל מאות תרגילים הפונים למנעד רחב של משתמשים בכל הרמות. המוצר עצמו מנטר את האימון ומשדר את כל הנתונים ישירות לאפליקציית Hyfit. מעבר לכך חזון החברה הוא לייצר מוצרים חכמים נוספים שיהיו מבוססים על אותה טכנולוגיה.
אנו, דניאלה ושירה, סטודנטיות שנה ג' בכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת אריאל. במסגרת הלימודים אנו משתתפות בקורס המשלב התמחות בתחומי הניהול והשיווק. בחרנו בתחום הניהול ובפרט ניהול משאבי אנוש. את ההתמחות בחרנו לעשות בחברת "הייפיט". ההתמחות במשאבי האנוש בחברה התמקדה בגיוס עובדים חדשים. כעת נסביר על המשימות שהתעסקנו בהן. במשימה הראשונה, עבדנו בליווי של מנהל מחלקת משאבי אנוש גיא בר, וגייסנו מאמניםות או דוגמניםיות במטרה שיקחו חלק בהשקת המוצר של החברה. העבודה התבססה על שימוש ברשתות חברתיות כמו: לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם וכו'. במשימה השנייה, הכלי העיקרי לגיוס מפתחים עסקיים ואנשי מכירות הוא הלינקדאין. המטרה שלנו הייתה לאתר את העובדים הבכירים מתוך חברות כושר הקיימות בעולם ולגייס אותם לצוות העובדים של החברה. לינקדאין נתן לנו אפשרות לבדוק בקורות החיים של המועמד על מנת שנוכל לסנן אותו לפי שנות הניסיון, התפקיד שלו ותחום ההתמחות שלו. במשימה השלישית, גיוס מנהל שירות לקוחות.
1. מבוא
2. סקירת ספרות- השפעת העבודה מהבית על שביעות רצון העובדים
2.1 עבודה מהבית
2.1.1 הגדרות והרקע
2.1.2 היסטוריה ושכיחות
2.1.3 מאפייני העבודה מרחוק
2.1.4 יתרונות וחסרונות
2.2 שביעות רצון מהעבודה
2.2.1 הגדרה
2.2.2 חשיבותה של שביעות רצון בעבודה
2.2.3 היררכיית הצרכים של מאסלו
2.2.3 תיאורית שני הגורמים
2.3 עבודה מהבית ושביעות רצון מהעבודה
2.3.1 תיאור הקשר
2.3.2 מגדר
2.3.3 גיל.
2.3.4 הכנסה
2.3.5 תיאוריית החליפין החברתי
2.4 שביעות רצון מהעבודה מהבית במהלך תקופות הסגר בגין נגיף הקורונה
2.5 השערות מחקר
1. הליך המחקר ותוצאותיו
4. סיכום ודיון
5. המלצות לארגון
6. ביבליוגרפיה