סעיף 1: מטרות הייעוץ
רה-ארגון – התוויית דרך להוציא לפועל שינוי ארגוני שיתמוך בקיצוץ כוח האדם, תוך כינון מערך הדרכה חדש בהתאם לשינויים תפקידיים שנערכים.
יצירת תכנית עסקית לגבי מימוש החזון שהמנהל מעוניין בו – קידום הסניף מבחינת רווחים, מכירות, שירותים ומעגל לקוחות.
תקשור החזון - יצירת דרכים לתקשור החזון עם חברי הארגון למיניהם.
תיאום תוכניות הפעולה שמשקפות את הערכים הארגון - כל מנהל מחלקה לקח על עצמו ליצור תכנית פעולה למימוש ערך אחד ונדרש לבצע סינרגיה בין תכניות הפעולה השונות שעלו.
פיתוח שירותים חדשים בסניף – אמנם כרגע יש השקעה בפיתוח דיגיטאלי שמתאים ללקוחות צעירים, אך חשוב גם ליצור שירותים שמתאימים ללקוחות המבוגרים הקיימים.
סיוע בבניית תכנית פעולה לצרכי איתור איים של אי שביעות רצון בקרב הלקוחות – על מנת להקדים את המתחרים.
תכנון פעילות אסטרטגית תלת שנתית לצורך הגדלת נתח השוק – כיום החברה עומדת על 13% נתח שוק והמטרה של הרשת הכללית של "אושר עד" היא להגדיל נתח שוק תוך 3 שנים.
תכנון פעילות אסטרטגית תלת שנתית לצורך הגדלת רווחיות החברה – מלבד האמור לעיל הרי גם המטרה של הרשת הכללית של "אושר עד" היא להגדיל נתונים של רווחיות תוך 3 שנים.
שימור הממשק עם ספקי הסניף –חשוב לשמר את הקשרים הטובים ולאתר בעיות אפשריות בהמשך הדרך.
סעיף 1: מטרות הייעוץ
סעיף 2: תיאור הכלים לאיסוף נתונים והצגת המודלים
סעיף 2.1: תיאור הכלים לאיסוף הנתונים
סעיף 2.2: מודלים לאבחון
2.2.1 מודל GD8
2.2.2 מודל 7 ה-S של מקינזי
סעיף 2.3: נתונים שחסרים לדיוק האבחון
רשימת מקורות