המודעות לאיכות הסביבה והרצון לצמצם את האובייקטים אשר פוגעים באיכות הסביבה הם תופעות אשר הופכות להיות בולטות יותר בחברה במשך העשורים האחרונים. הדבר משפיע גם על בני אדם פרטיים על התפיסות שלהם ועל הרצונות שלהם לגבי הדרך שבה החברות פועלות. החברות, אשר מעוניינות להגדיל את מספר הלקוחות שלהם כל הזמן מבקשות ליצור אסטרטגיה אשר תוכל לרכוש את אהדת הציבור על ידי התאמת המדיניות של החברה עם המגמות הירוקות החדשות. מכאן עולה הסוגייה של כיצד משפיע האימוץ של האסטרטגיה הזו על ביצועי החברה בפועל. שאלת המחקר של העבודה תהיה:
מהי השפעת המניעים והתוצאות של אימוץ אסטרטגיה ירוקה על ביצועי החברה ?
על מנת לענות על שאלת המחקר אערוך את המבנה הבא. הפרק הראשון של העבודה יעסוק במשתנה הבלתי תלוי של אימוץ אסטרטגיה ירוקה. ראשית הפרק יעסוק באסטרטגיה עצמה ובסיבות שהיא נוצרה מלכתחילה. לאחר מכן אבחן את הסיבות אשר גורמות לחברות לאמץ את האסטרטגיה הזו ואעמוד גם על התוצאות של אימוץ האסטרטגיה הזו על הדרך שבה החברות מתנהלות. הפרק השני של העבודה יעסוק בביצועי החברה בתור המשתנה התלוי. פרק זה יעסוק בדרכים שבהם ניתן לבחון את ביצועי החברה, את חשיבות מדידת ביצועי החברה לחברה וכיצד חברות כיום מתמודדות עם הצורך הזה.
מבוא
פרק ראשון: מניעים ותוצאות של אימוץ אסטרטגיה ירוקה
פרק שני: ביצועי החברה
פרק שלישי : השפעת מניעים ותוצאות של אימוץ אסטרטגיה ירוקה על ביצועי החברה
סיכום
מסקנות
ביבליוגרפיה