השפעת מערכת "המעטפה הווירטואלית" בחברת טויוטה על יכולותיה התחרותיות אסטרטגיות בענף ייבוא הרכב בישראל

מזהה: 1840
מאמר חם

מערכות ניהול משאבי הארגון (ERP-Enterprise Resources Planning) הפכו בשנים האחרונות לחלק מהותי וחשוב במערך התעשייה והייצור העולמי. מערכות אלו מותקנות ביותר ויותר חברות בתחומים שונים של תעשייה ושירותים, חברות ציבוריות ומנגנונים ממשלתיים. יתרונות המערכת מתבטאים ביצירת אחידות בפעילויות הארגון, זרימת מידע חופשית בין המחלקות והפעילויות השונות , שקיפות למשתמשים ברמות השונות וקיצור הליכים במערך שרשרת האספקה. כמו כן מאפשרת המערכת בקרה וניתוח תקופתי או בזמן אמת ועל ידי כך מאפשרת לחברה לבחון ולהגיב במהירות ויעילות למצבים משתנים בשוק. (Lipaj, 2013)

הטמעתה של מערכת ERP בארגון הנה פרוייקט מורכב, עתיר עלויות וזמן יישום ארוך. מעבר לתכנון המקדים, נדרשת הבנה מעמיקה של יכולות המערכת והתאמתה לתרבות הארגון ולאחר היישום נדרשת תשומת לב לשלב הפעילות השוטפת להבטיח שימוש נכון ויציב על ידי המשתמשים ברמות השונות ומניעת הפיכתה מפתרון לנטל לארגון. (Lipaj, 2013).

על החברה

חברת טויוטה הינה אחד ממותגי הרכב המובילים בעולם . החברה הוקמה בשנת 1937 וכיום מיוצרים בחמש יבשות ונמכרים ביותר מ 170 מדינות. החברה מייצרת רכבים פרטיים, רכבי שטח (SUV) , טנדרים קלים ומשאיות. אחד מהמותגים המובילים של החברה הינו רכב היברידי המנצל שימוש משולב בהנעה חשמלית והנעת בנזין רגילה לצורך חיסכון בדלק וצמצום זיהום האוויר וזאת כחלק ממדיניות מוצהרת של החברה להפחתת הפליטות וההשפעה על הסביבה ממכוניותיה. הדגם הראשון יוצר ב 1997 ומאז נמכרו יותר משבעה מיליון מכוניות היברידיות ברחבי העולם. הדגם ההיברידי המוביל של החברה הינו ה"טויוטה פריוס".  הדגם הנמכר ביותר של החברה הינו דגם ה"קורולה" ממנו נמכרו עד היום מעל 40 מיליון מכוניות ברחבי העולם.

מבוא

סקר ספרות

הצעת המחקר

סיכום

ביבליוגרפיה

195.00 ₪
סוג עבודה:
הצעת מחקר
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול אסטרטגי
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2015
מספר מילים:
3102
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
7
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.